Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

What's a band similiar to brokencyde but that has cleaner lyrics?

Report as

Some bands that are similar to Brokencyde include Dot Dot Curve, The Calvarly Kids and Attack Attack. Their lyrics are not as dirty as Brokencyde's, but they sound the same. Other bands similar are Disco Skitzo and Dropping a Popped Locket.

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
such lovely bands you listed! :D
Report as
bleeding_lullaby
Agreed, lol. :P
Report as
Add a comment...

OMG I like dat band!!!?

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (12)
Report as
I like them too... But my parents don't. I still listen to them on pandora and stuff but my parents made me delete them from my iPod :(
Report as
that sucks
Report as
I know!! I lovee that band.
Report as
my parents used to be like that too, but i just kept listening to it any ways, now my mom listens to it too lol :)
Report as
bleeding_lullaby
That's stupid. It's your iPod! And you're the only one hearing it, right?!
Report as
it is stupid
Report as
bleeding_lullaby
My mom doesn't care, I'm 18 so whatevs. xD
Report as
wat yhu should do download sings frm them but rename it lol! datz wat I do some times.Lol
Report as
^^ you might be on to something there... Thanks for the idea!!
Report as
ur Welcome! :D ?? lol?
Report as
so your going to lie to ypur parents? I LOVE IT! i might do that to some of the stuff i have
Report as
^^ lmfao I thought you were gonna get on my case about it.
Report as
Add a comment...

i freakin love brokencyde!!!!!!!!!!!!!! XD dot dot curve is similair....not cleaner though

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
bleeding_lullaby
Same, lol. :D
Report as
woo! lol :P
Report as
Add a comment...
bleeding_lullaby

I love that band. I don't know of any other bands that are like them and have cleaner lyrics. Maybe just search in Youtube "Brokencyde clean lyrics".
Hope this helps~

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I LOOOVE Bronkencyde!!!! I dont know any other bands like them since Brokencyde is one-of-a-kind!!

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (15)
Report as
I know... That's my problem. They are so awesome no one else can compare!
Report as
oh alilah! are you feeling better? :)
Report as
I know right? You just took the words out of my mouth, haha. My parents say that they don't care what I listen to. They believe that the type of music develops your personality and helps discover what kind of person you are. My parents would never take way something I love to do, or listen to, or talk to.
Report as
You heard about my accident? Yeah, I'm feeling better. A few rough edges here and there, I'm still in the hospital though. =l I'm doing good though. How are you? =)
Report as
pretty good. just kind of have a boring life. :/ but today was good
Report as
Hey Amanda, this is Ali's best friend, Shaina. We are taking turns on her Aunts IPad now its my turnn. Follow me =)
Report as
kk. i would love too :)
Report as
Yays =), and Ali wants to know, "Have you heard anything from David>? I feel very worried about him, like something happened to him. Is he ok? Do you know?" Idk who David is but she says hes real important so she wanted me to ask you that.
Report as
She also wants to know "How do you like my makeover? I got cosmetic contacts that are brown, and dyed my hair brown before the accident. What do you think?"
Report as
oh yeah i almost forgot about David. well he hasn't been on for 2 weeks and he's probably still in the hospital with a broken neck. we never talked that much really because he probably still hates me from that debate on girls being tough. :( i feel bad for him
Report as
We will be on later gtg, be back soon, k?
Report as
ok see ya :)
Report as
Sorry bout that =) I miss David!!! I feel so bad for him too, is he actually STILL sore for that?! That was like a month or so ago!! Or longer!
Report as
i know. i miss him too. i actually miss it when he spied on our conversion
Report as
This David guy sounds purtty hot <3
Report as
Add a comment...

well if their kinda screamo they would be like afi. i love afi so much. they aren't screamo all the time, just in parts

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (17)
Report as
Yeah they are like screamo/ pop. It's kinda bizzare, but it's really awesome.
Report as
Crash, ur a hottie ;D
Report as
^^ lmfao thanks
Report as
No problem cutie lmfao =))
Report as
Haha and your not bad yourself ;)
Report as
*pops knuckles and head* haha jk. it was to look like im jealous. but im not. just feel like being funny (like always) :)
Report as
Who doesn't want to be funny?? It's the funnest thing to do.
Report as
lol well i would say :) my randomness is so funny WATERMELONS! that everyone laughs MONKEYS! so hard. lol im awesome like the FUNKY FUNKY STARS funniest person. :) you picking up what im putting down?
Report as
I'm not gonna pick anything up because it's too far down there... Did I just make a tall joke about myself?!? That backfired...
Report as
it did....
Report as
so how come you haven't been on twitter for awhile?
Report as
I was on like 30 min ago
Report as
man i missed it.
Report as
Lol. I posted about the drunk guy tht stole my bike... It was weird.
Report as
haha i need to read that brb
Report as
Ok
Report as
Awww thanks crash!! Your such a sweetheart!
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer