Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit
PassionForGlory

How can I say thank you to all the kind people on ask.com?

Everyday many users spend their own time to come to ask.com and help others with their questions. They are always very helpful and kind, and I've made some great friends. Is there any other way besides asking a question to say thank you? Mods, I don't blame you if you delete this but I would like some answers :) Thank you :)

Report as
This user is an Ask Community moderator.
This user is an Ask Community moderator.

All I want, and all I ever wanted was a thumb! :) THAT will suffice :) Don't spit on the ground over there :) Watch out for serial wedgie givers :) Don't drink the water :) Be sure to moon some random person for no reason at all :) Carve my initials in a bathroom stall over there and spread my name :)

Helpful (9) Fun Thanks for voting Comments (35)
Report as
Guess who made the Ask hall of fame!!!
Report as
i'll give you a thumb! or is that an inside joke?
Report as
PassionForGlory
I will be sure to do that :)
And green thumbs are how we became friends isn't it.
"Why do people care if you get green thumbs"
Do you remember that? :)
Report as
PFG, I remember very little these days, but we have had some fun :)
Report as
CGP, who?
Report as
PassionForGlory
me :)
lol, I still don't know if I made it.
I used a fake email adress for my account :)
I feel bad for the person that gets all the ask.com emails and goes "What the hell is this ask site" :)
Report as
eliciamarie
....maybe you are gettin a little old there Nate.. Losing your memory already. Hehe :)
Report as
i'm guessing her!
Report as
PassionForGlory
Oops... Your comment may have been a bit too colorful for our site. Please wait while we review it more closely.............. :)
Report as
XD that's all of Nates.
Report as
You, & ONLY you dear Nafta!!! :D. LOL!!! Got that green AGAIN!!
Why/wheres PFG going?? I'm SOOOOO confused! Again......
Naf, you've been doin a LOT of translating for me here lately! TY!! :)
Report as
PassionForGlory
Guys, only got a few more minutes here, if I magically disappear I count on you guys to keep this question going :)
Report as
I'm an oldie but a goodie :)
Report as
:( i think i speak for everyone when i say we'll miss you.
Report as
PFG is takin a trip over the BIG pond to go play in another country :)
Report as
:) let's hope he has fun.
Report as
Nafta, MEEEE! :D
Report as
PassionForGlory
A big, salty, pond.
Upside is I get too go on an aircraft that puts touchscreens in front of your seats that you can play games, watch movies, and listen to music on :)
Report as
lol. called it. i am so boss.
Report as
Congrats CGP, you have been doing great on here :)
Report as
too bad you can't get on the internet. :)
Report as
Thank ya! :)
Report as
i thought we where gonna keep this going?
Report as
PassionForGlory
ehhh......
The people who answered my question were so brilliant that each of their answers are worth 1,000 answers. So, I got 12,000 answers, to me that is good enough :)
Report as
he's not even gone yet and your already letting him down. tsk tsk. sham shame shame. lol
Report as
How long we supposed to keep this up for?? :)
Report as
lol
Report as
PassionForGlory
I could be gone at any time, probobaly the most unexpected time knowing my luck............. :)
Report as
as long as you say goodbye.... again. lol
Report as
PassionForGlory
Goodbye! I love you all! :)
Report as
bye. :( :) and i think i speak 4 evryone again. we love u 2!
Report as
SEE YA!! Leave the under-wear bomb at home!!! :)
Report as
lol, ew. i HOPE thats an inside joke. lol
Report as
VERY inside :)
Report as
ok. lol good.
Report as
Add a comment...

You don't need to love. you already did to me. :)
~Emma~
Jeez i'm such a baby. here come the tears. :)

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (32)
Report as
PassionForGlory
I'm about to cry too......
I'm such a wuss........... :)
Report as
i like wusses. :)
Report as
PassionForGlory
then I am in luck :)
lol
Report as
lol. yep. btw i sall you and kmaliks ask hall of fame on wiki.
Report as
PassionForGlory
cool, you did? I put you in there a while ago :)
Report as
haha. i could tell by the name. but i just sall it. XD you know. i just relized my face looks like the XD when i smile big. my nose scrunches up and my smile big. XD
Report as
PassionForGlory
haha lol :)
Report as
legit! now i don't like my laugh AND my smile. >:( i'll start frowning.
Report as
PassionForGlory
Awwww......
I love your laugh and smile :)
Report as
i sound like a little girl when i laugh. lol. XD
Report as
PassionForGlory
I would say I love little girls but that would sound too creepy :)
Report as
haha. then say you love their laughs.
Report as
PassionForGlory
I love little girl laughs :)
Report as
XD getting there.
Report as
? busy love? lol
Report as
PassionForGlory
a bit :)
Report as
lol. getting enough new bubbles?
Report as
PassionForGlory
yep! :)
the more the better :)
Report as
lol. i'm glad i was the 1st 2 answer this. XD
Report as
:( bye James/PassionForGlory/Dr.Dougie/mynameisdougie/Declan. lol. don't 4get 2 get the nightshade books. oh jeez. i shouldn't have said that. i'm bawling now.
Report as
PassionForGlory
See ya Emma, leaving any minute now and don't want to forget to say goodbye!
I love you Emma! Missyou! Bye!
Report as
i love you too james. i'll miss you more. bye.
Report as
btw. i'm gonna wright you a song. then you can see it next time.
Report as
i love you.
Report as
you are so beutiful and so annoying! you know that?
Report as
i want you to listen to a song. it's by gym class heroes. stereo hearts. i think of you when i here it.
Report as
PassionForGlory
ok :)
Report as
XD eeee, i can't stop smiling!
Report as
PassionForGlory
I looked at the lyrics, I'm really happy that I mean that musch to someone :)
Report as
XD if only everyone was like you. :)
Report as
PassionForGlory
ok, I must say my official official goodbye now :)
Report as
right. goodbye my love. i love you soo much. :)
Report as
Add a comment...

You cool bro. Always liked you. you cool. just like me... :-) hahaha

Make Emma smile before you leave.. make it last too.!

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (52)
Report as
PassionForGlory
I'll be sure too!
Report as
i miss my Girlfriend
Report as
i am not his GF. :(
Report as
PassionForGlory
who can blame ya? :)
Report as
I'm so jealous of you two.... but happy at the same time... glad to see you happy Emma :-)

and JAMES!??!? make it last?!?!
Report as
XD. lol
Report as
PassionForGlory
Hollow, Instead of a bunch of long words I'll just say "I love you Emma"
*Even though I have a gf* :)
Report as
lol, he does say that.
Report as
Don't make her wait...... i don't want to talk to Emma just always asking for you, talking how she misses you.. I couldn't bear see her sad....
Report as
PassionForGlory
I'll be back ASAP!
ASAP is 3 months minumum though :)
Report as
:( that's long. i'll wait. :) wow. that sounded creepy.
Report as
Emma's gonna be flirting. and will record every guy she would be flirting with... haha
Report as
i mean, i will
Report as
hey, i told you i wasn't gonna flirt.
Report as
PassionForGlory
Next summer:
Me: How many people has she flirted with
Arun: Sorry, my calculator crashed when the number reached 5 quadrillion something
Emma: Hey hot guys ;)
Report as
ROFL..... classic script......

She will miss you though.. sure of it....hope i still get to be here to see that happen :-)
Report as
lol. i'm not gonna flirt! promise. unless, it happens to be taylor lautner. or Zayn malik
Report as
PassionForGlory
those two guys would be too intimidated by your hotness ;)
Report as
Omg Emma I love Zayn Malik !!!!!! <3
Report as
*sigh* this is just too sad.... and happy? but more sad....haha....take care bro bring me some good stories when you come back
Report as
mine. me too! i like stories.
Report as
PassionForGlory
I will!
Over the big salty pond on an airplane with touchscreens to dublin, Ireland I go!
Report as
SO SAD. I'm actually thinking of concentrating on my WORK instead.
Report as
Hey! say goodbye to Emma!? she loves you like crazy bro!?
Report as
Wait Declan, are you going to Ireland?? :S
Report as
dublin is beutiful!! i stayed at royal marine. it was nice! what hotel are u staying at? wow. creepy yet again. lol
Report as
PassionForGlory
mmmhmmmm! For quite a matter of months :)
Report as
lol. now this is getting confusing! lol
Report as
The HOF link can't have gone here much longer....geez.. :-)
Report as
lol
Report as
Maybe you'll have an Irish accent when you come back! I'm in love with Irish accents!! <334
Report as
i like british better. he's gonna have to keep his.
Report as
I like them both :)
Report as
british is sexier trust me, i've heard both personanly.
Report as
i really wish my girlfriend was here....
Report as
I have too, but Irish is more adorable! <3
Report as
eh. i guess. but british is sexier! wait. is is he gone?
Report as
Yeah Declan left. He said his official good bye :(
Report as
:( sad sad sad face.
Report as
Emma. you're too beautiful to be sad like that.
Report as
oh well.
Report as
Emma? I like your shirt :(
Report as
thanks. :(
Report as
I'll be here.. forever your friend Emma... i hate seeing my little sister like this...
Report as
i hate being like this. :(
Report as
Emma... I'll always be your friend :/
Report as
you too. :|
Report as
thnx 4 following me back guys.
Report as
Oh. Right lol I will
Report as
:) hey. i smiled!
Report as
Yay!!!!!
Report as
:) Rob said it's the best therepy.
Report as
Add a comment...

Have a great summer kid! We'll be here when ya get back!! :o)

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (9)
Report as
PassionForGlory
thanks Mandy!
Nobody better go leaving on me now :)
Report as
Too many neat pals on here for me to leave. :o)
Report as
PassionForGlory
I'll miss you mandy, god, I'm actually close to tears right now....
I need to hit the wieghts :)
Report as
Aww, you're a tough kid. Summer always flies by. You'll be back here answering all the world's questions before ya know it :o)
Report as
PassionForGlory
Glances at watch, when will summer end? :)
Report as
According to Phineas and Ferb, only 104
Report as
PassionForGlory
8)
Report as
:o)
Hang in there kiddo! I hope you get to enjoy your summer :o)
Report as
PassionForGlory
I will! :)
Report as
Add a comment...

You're more than welcome to show your appreciation for someone's effort in answering a question by saying so in a comment under their answers :) That also lets you have a bit of a reasonable conversation with them as long as you keept the Community Guidelines in mind :)

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
PassionForGlory
thank you dexie! :)
I appreciatte you understanding :)
Report as
No worries. :) That's the best method, so it's obviously worth sharing :D
Report as
Add a comment...

Well, by asking this, you kinda just did.. :3

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
PassionForGlory
ok, thank you :)
Report as
Welcome! :3
Report as
Add a comment...

See ya PFG, hope you have a good summer. Who knows, maybe you'll get lucky and come back before then...

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
PassionForGlory
yep, "lucky" is the word for it :)
lol, don't worry, I won't :)
Report as
I'm not worried. I commented to you somewhere. The hatchet is buried. I've forgiven, again. 8)
Report as
PassionForGlory
And I've re-followed...................................again...............:)
Report as
lol
Report as
Add a comment...

You don't owe us any thanks, PassionForGlory... we're family. Just "thank" us by coming back safely and quickly! You will be sorely missed. (Still pouting...) And thank you for being you!

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (7)
Report as
PassionForGlory
Awwww.....
I'm glad to be part of this family and have you as a freind.
Thanks for all the great answers! :)
Report as
Thank you, PFG... Love from Mikey (mcx8xu) and me!
Report as
PassionForGlory
oh! So that's who mikey was! I've been tryin' to figure that out for quite a bit :)
Love from me, I'll miss ya!
Report as
I STILL don't understand what's going on....????? WWHYYYY are you leaving Passion?? I'm still just THAT green, in the new way..... :D

FGMJ, can you or someone please enlighten me???
Report as
He's going to be incommunicado for 4 months... hopefully not one day longer. Computer purgatory or some such. PFG should enlighten you. (Sorry, I got chastised for using "enlighten" in an answer the other day, lol)
Report as
PassionForGlory
Guys, only got a few more minutes here, if I magically disappear I count on you guys to keep this question going :)
Report as
Enlighten??? WTH? Thnx FGMJ! ;)
Y'all enlighten me every day in some way! And that's a good thing! :D.

PFG, I haven't been here very long, but you will be missed! :(. Please take care of yourself! :)
Report as
Add a comment...

Aw! I'm gonna miss you! Have a great summer, see you when you come back! Guess what! I just got the email I made the Ask hall of fame! WEEEE! :D <3 Have a great summer PFG!
~Alicia

Helpful (7) Fun Thanks for voting Comments (7)
Report as
PassionForGlory
what? you get an email?
Maybe I should've used a real email adress for my login info.......... :)
thanks! :)
Report as
Yesh, yesh I do. Anytime PFG! Again, have an awesome summer! :)
Report as
Thanks Rob! Have you decided to leave?
Report as
Hi alicia :)
Report as
not me! i need as many people as possible!
Report as
Green beans for you CGP. 8)
Report as
Rob, noooo... Thanks kuu! cadehiggins, hi again?
Report as
Add a comment...

Just comment!

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
PassionForGlory
thanks! :)
Report as
Add a comment...
eliciamarie

you are coming back though right? I'll be here waiting. Actually, i think we'll all be waiting... :) Have fun over the summer :)

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
i will!
Report as
PassionForGlory
thanks :)
Report as
PassionForGlory
I am coming back in around 4 months, more or less :)
Report as
eliciamarie
good! You're a good kid. This place needs more people like you. :)
Report as
jeez. ima be one lonley person.
Report as
Add a comment...

Thanks for being an amazing friend when I needed you, Declan. It feels like such a long time ago when you were Declan(random numbers) ;) You've always been such a great friend and I want to thank you Declan :) Soo... Thank I guess :)
~Your forever friend, Annie <3

Helpful (7) Fun Thanks for voting Comments (24)
Report as
PassionForGlory
Awww...... Thank you so much.
You have been an even greater friend to me, I don't know how to say thank you.
And the random numbers were a date in time, 11/6/99. ;)
You're forever friend, James <3 :)
Report as
Thanks Declan! :) I love you (in a friendly way lol)! Wouldn't want to take you away from Emma <3333 xD "jokes" ;)
Report as
PassionForGlory
I <3 you in a friend way too!
Your awesome!
Report as
PassionForGlory
*You're, lol.
Must explain why I have a B in English
Report as
mine. lol
Report as
xD Bye Declan :(
Report as
PassionForGlory
Bye Annie :(
Report as
Sigh. Since you're not leaving yet, have any plans for summer?
Report as
PassionForGlory
alright, this is my official leaving comment. Yes I'm going to Ireland. Bye to all! I love you all!
Tell the following people goodbye for me:
Guss
King
Cheese (In September :)
Report as
Alright I promise i will! :) Bye Declan! I love you! :'(
Report as
(friendly way :/)
Report as
8)
Report as
Hiya Kuuipo! Again :)
Report as
:( i made a new account cuz it said i had too many comments.
Report as
Oh. That used to happen all the time to me :/
Report as
it's just 4 12 hours.
Report as
Sigh. I know
Report as
:( ouch. my heart.
Report as
:( l
Report as
<|3 broken
Report as
PassionForGlory
Alright, here's my second official goodbye :)
Report as
Lol bye Declan :)
Report as
Why do i miss everything?
Report as
Lol sorry Evan :(
Report as
Add a comment...

Best of wishes to you PFG, & hope to see you here again in the future! ;). Thank you for your great answers & all the fun!
Blessings,

Helpful (7) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
PassionForGlory
thanks chill!
Report as
PassionForGlory
I gotta hightail outta here! by now! :)
Report as
Take care!! ;)
Report as
Add a comment...

You can run but you can't hide...Just kidding PFG, I won't ki ll you once I find you...Have a fun Summer, do lots of stuff the other kids are too scared to do like accidentally slipping the schools laptop into your backpack...We'll see you in a few months...Peace.

Helpful (9) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
Green!
Report as
Yay!
Report as
PassionForGlory
Mikale :)
I'm sorry
I really am sorry, I had no right to say that to your wife.
I snuck past my parents and outta bed to check this question. I feel the drynalin!!!!!!!! :)
Report as
Funny kid...
Report as
Add a comment...

Honey just hit my green and I will know that your very thankful

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
PassionForGlory
alright!
Report as
Add a comment...

he's gone isn't he?
~Emma~

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (7)
Report as
Mmhmm :(
Report as
:( i'm dying. for real this time.
Report as
Emma! Don't die, you can find new friends just like Declan :(
Report as
i don't wanna care for you anymore.. you're hurting me too and you're not even concerned one bit...............
Report as
Arun.. i can't control how i feel. i'm sorry for hurting you.
Report as
PassionForGlory
No, I'm sorry for hurting you. If we had never met you wouldn't be sad right now. I'm sorry :(
At least I could sneak out of bed to tell you this.
Report as
:) i'm better. i just didn't want to lose you. but.. i guess you have too. and i'm VERY glad we met.
Report as
Add a comment...

May I say the same to you PG you have done the same for all of us many times:) You have a wonderful summer:) Thank you for all your kind words to me in comments:)Hurry back! Will miss you :(

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
Greenery...
Report as
Hiya Kathy
Report as
PassionForGlory
thanks kathy!
Don't worry kuu, just snuck outta bed, not coming back :)
Report as
Add a comment...
Miyuette

I think you just did say your thank you on here to all the great Ask users who supported you and all the kind people on this site.Wait,you're going to gone in a few days right,if I'm not mistaken?I would like to thank you for being such an active member of this community with all those helpful answers and green for you as always PassionForGlory!Nice meeting you around!:)

Take care and enjoy your summer!<3

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
nice!
Report as
PassionForGlory
I agree!
thanks :)
Report as
Miyuette
My pleasure of answering this Passion! :)
Report as
Add a comment...

Man you were awsome we will be here when u get back :( take care and enjoy your summer!

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
awesome huh?
Report as
Yes
Report as
PassionForGlory
thanks man!
Report as
Your welcome
Report as
Add a comment...

Ur Welcome

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
PassionForGlory
8)
Report as
",^_~," Dude
Report as
DECLAN! You're still here??
Report as
Add a comment...

Awww... You're leaving so soon. I hope you enjoy your summer in Ireland. Gonna Miss you.
:'''( No need to thank us all. We're just doing great favors to others. =D

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

You changed your leave date?Whatever.Point is, whenever you read this, I hope you realize that youre one of my best friends on ask, and when ya come back, the fun will start again!
~Evan

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
PassionForGlory
Internet! thank god! I love you library :)
Report as
PassionForGlory
see ya Evan!!
Report as
Declan?!
Report as
Add a comment...

they know they are doing something good so they know thank u already. and thanks :)... lol

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches