Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

If you had to define yourself, what one word would you use?

Mine would be: caring.

Report as

Unorthodox, yeah, unorthodox

Helpful (14) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
And where would this site be today if it weren't for your unorthodoxy? I shudder to think. Green as always.
Report as
Thanks Bro!! Have a HAPPY FOURTH!!!!!!
Report as
Add a comment...

Awesome :D

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Lol
Report as
Add a comment...

Weird (In a good way)

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Hey there's nothing wrong with being weird! B)
Report as
Thats four words! You cheater!
Report as
Add a comment...

Bieberlicious lol :P

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
Is that even a word? lol
Report as
good God lets hope not...
Report as
Well it is now :)
Report as
Nice!
Report as
God...haha
Report as
Add a comment...

Honest ;)

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
How do I know your not lying about that?
Report as
Trust :)
Report as
Add a comment...

Sassy (:

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Oooh I like it!
Report as
Ha, thanks.
Report as
Add a comment...

Strange.. :3

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Nothing wrong with being strange! :)
Report as
Haha, thanks. :P I would also be shy.
Report as
Add a comment...

cute :]

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

*timid*
Sometimes sinister comments on Ask really scare and disappoint me. Ugh!

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
sinister comments? lol
Report as
Add a comment...

Badass... lol

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Nice!
Report as
Add a comment...
riahcorn

Unique :3

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Aren't we all? :)
Report as
Sometimes it seems like we're only slight variations of similar things
Report as
Add a comment...

Real

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
That's a good thing to be!
Report as
For sure :)
Report as
Add a comment...
TinkerTuTu

capricious

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
I think it comes with being a woman! :)
Report as
I had to look that one up! Haha!
Report as
Add a comment...

outgoing! =D

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Nice!
Report as
Cool name
Report as
Add a comment...
be_sweet

Hot!! Jk....um yeah idk

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (12)
Report as
Conceited. :)
Report as
be_sweet
:) that's..severely sweet..thank you :)
Report as
Lol. I'm glad you took it that way.
Report as
Haha you shouldn't be joking about the hot part ;) I think your seexxxyy ;)
Report as
be_sweet
Thanxx, that means a lot :)
Report as
Haha no problem cutie ;)
Report as
AdviceGirl, didn't you answer "sarcastic"? Haha
Report as
LOL @ "conceited" Hahaha :-)
Report as
be_sweet
:/ oh....that hurt...
Report as
Lmao Tony! I didn't catch the sarcastic part but yea she did!
Report as
Haha yea I did say that! But im saying he's sexy ;) and I'm NOT being sarcastic! ;)
Report as
@be_sweet I would never lie to you ;)
Report as
Add a comment...

I would name myself creative :)

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Bubbly! :)

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

L E S B I A N ;) lol

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
Nothing wrong with that :)
Report as
Lmao thank you :)
Report as
yay i find u awesome now.P.S. my friend is a lesbian and she's awesome!!!!
Report as
Add a comment...

sarcastic!! ;) <3

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
Ugh oh. :)
Report as
Haha ;) only sometimes!
Report as
haha, same here actually :)... a lot, only with people i hate... that i actually know.... yeah don't take this the wrong way please...
Report as
Haha, I love being sarcastic! ;)
Report as
Add a comment...
Apophis

Snide. ;)

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
Ugh oh. :)
Report as
Apophis
Had to mix it up a little with all of these self-aggrandising people and their "good" nature. ;)
Report as
Lol very very true! :)
Report as
Add a comment...

Assertive

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Patriotic

Helpful (9) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
Perfect answer for 4th of July :)
Report as
True, but I'm patriotic all year 'round :-)
Report as
Nice! :)
Report as
Add a comment...

Serious.

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Shy.

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Pro

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Independent.

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

It's absolutely impossible to label myself

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
eliciamarie

Hungry. :)

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
do you want something to eat ? :)
Report as
eliciamarie
I am always hungry. People who know me (well actually, people who don't even know me) know that i am a remorseless eating machine, hence the best word to describe me would be 'hungry'. :)
Report as
you know i like snacking a lot in the afternoon :)
Report as
Add a comment...

Unusual. Put any connotation on it you like.

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Nothing wrong with that :)
Report as
Add a comment...

Crazeh... 8D

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

smiley :)

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Smiley :D... haha, smiley, smiley's.... i smile a lot and people give me this weird look... haha, gree thumb :D
Report as
Add a comment...

Man, everyone took the good ones! Hmm, COUNTRY! :D

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Athletic

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Otter2357

Hardcore

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Man

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

"weirndom".... it's weird and random put together, i found a loophole because i can't choose between the two, haha..... someone said it makes me distinct but others just think i'm mental because of how i act... whatever, Weirndom all the way :D

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
The fact that you invented the word goes a long way to proving your point. Green for you, you little weirndo, you. :)
Report as
so, here you are :)
Report as
Add a comment...

Reserved....

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
AgeofSinfoniaFan
That's bullsh*t haha
Report as
Add a comment...
partyboi

real...as in a real personality...not fake

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Complicated

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Colorful

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
like a rainbow
Report as
Definatley :3
Report as
Add a comment...

Harmonious

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

outsider

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Confused.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Unique, in a way.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Complete

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
And I believe that everyone else is. It really saddens me when I hear someone say that they feel incomplete or that they need something or someone to complete them. I think everyone is full-round, complete person the exact way they are.
Report as
green :)
Report as
Add a comment...

clueless

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Divine : )

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

awesometasticallyamizingical
its a word to describe something that is beyond any realm of awesome

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Quiet and calm.
Especially when my parents have fights.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

awesome (:

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

unique.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Loving <3

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

sarcastic

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

tenacious

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

alive

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

free....idk lol

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

self-doubt It's always making me second myself and cause most all of my problems and indecision.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

TT which is Totally Talented!

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Cynical.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

protective

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

As an artist, I would say quiet and/or creative.
As any other person sees me, independent.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches