Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

Ugh.. My husband shaved his head & it looks terrible! Would most women pretend to like it?

Report as
bradahh

No! Don't pretend to like it! Give him your honest opinion. Honesty is always the best policy...well generally speaking. Ha!

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
" Honesty is always the best policy "

And your answers are always right!
Report as
Lol... I told him I hate it.. Im just wondering if other women wouldnt
Report as
Don't worry about what other woman think of yo husband. They ain't important
Report as
Add a comment...

Maybe it'll grow on ya

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Lol no... its terrible & makes him look like a creeper .. & I told him. Lol
Report as
Add a comment...

I would.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

He has to shave it if he is balding. He can pull it off if he has a fit body. Can't be a fat guy with a bald head.

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
1st... He isnt balding.... Hes 28.... 2nd he CANT pull it off... Its terrible
Report as
Add a comment...

We have to take the good with the bad sometimes,you still have to let him be himself and do what he wants,as long as its not hurting more than your eyesight,lol

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
I just want to know how many people would act like they like it ... Bc I told him I hate it & a coworker said I was "mean" lol
Report as
Add a comment...
Em0PuNK

Give him your honest opinion, even though it might hurt his feelings. Being honest is very important in relationships, as well as love and trust. It's always better to give your honest opinion, then pretend to like something that you don't want to like.

Most women would pretend to like something that they don't like, but that's only because they care about their lover's feelings or don't want to hurt them.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
No I told him I hate it.. & a coworker said it was mean.. Im just curious if a lot of women think that
Report as
Em0PuNK
Well that coworker's a b****! lol
I'm kidding. Most people would think that, but at least you told the truth.
Report as
Im a very blunt person... Dont lie about nething
Report as
Em0PuNK
It's very good that you don't lie about anything(:
Report as
Add a comment...

Well at least you know it isn't permanent, it'll grow back :-)

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Ya lol
Report as
Add a comment...

My wife is quit happy.
But then, I look good bald.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Or maybe she is pretending?... Jk :)
Report as
Mr_FadedGlory
Dashing!!!
Report as
Add a comment...

I would...only if the reason he shaved his head was a (big)round bald spot on his head.
You didn't marry him for his hair, right? Cue ball could be beautiful to have :)

Helpful Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
No its not bc he had a bald spot... He just did it bc he wanted. Lol & I told him it looks terrible & someone told me im mean. Lol!
Report as
Hahaha! He's full of adventure.
Hair glows back again :)
Thanx for your comment.
Report as
Add a comment...

Be straight up.
Why did you do that babe, I don't like it. Don't do it again.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
I did....but sum1 told me I was mean so I was wondering if most women agree with me or not
Report as
Add a comment...
Mr_FadedGlory

Tell him, "Good job Dr.Evil! Now every time I look at you, I'm thinking, eight ball corner pocket!".

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Lol.. I told him he looks like a,monk. :)
Report as
Add a comment...

Should he 'pretend' to like your outfit, haircolor or find you just as attractive after you put on a few pounds? I'm seeing a lot of "be honest" advice.... Would you appreciate the same harsh 'honesty'?
It goes both ways. How would you feel if you saw him post an "UGH ... she looks awful comment about you?

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
I WAS honest with him, but a coworker said I was mean so I wanted to see how many people would just pretend they like it... & yes. I do expect my husband to be honest with me EVEN if it might hurt my feelings.
Report as
Very good.

I wear a beard because my wife likes it.

I always preferred a van dyke... But she's the one who has to look at me. She knows my preference and appreciates the effort I make, to be attractive for her.
Report as
Yeah.... He usually keeps his hair bc he knows I dont like it(my brother is bald so it kinda weirds me out.. Plus it looks aweful) ... But guess he got a wild hair. o_O
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches