Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit
BornGamer

What's your hobby?

Mine is gathering Minerals in Minecraft . Whats yours?

Report as

Trying to figure out what I'm going do with my life seems to consume a lot of hours. Still haven't figure it out tho. I'm hard at work on it now.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Do something you know you will love, enjoy & wont hurt you in the long run.
Report as
Add a comment...

reading greek mythology and watching disney movies :)

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
123shelbyt

Haha Xbox, and fighting.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
overtaker

Playing my guitar, singing, driving, eating. :D

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I like to sleep

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

My hobby happens to be making a fool out of myself in front of my girlfriend.. Haha :-)

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (8)
Report as
Mine too. Your girlfriend lives when I do.
Report as
Whut u do this time??? lol
Report as
I'm assuming that was a typo and you meant 'loves'.

I think she likes it better when I do it. Just saying :-)
Report as
place question mark here randomly...
Report as
Helper: We were playing baseball. I was tossing the up in the air and catching it, while it's flipping in the air. Wasn't really paying attention. It hit me in the head. Now there is a bump there.. She had to go get me ice.. Lol :-)
Report as
That smile turned out weird. I will try again: :-)
Better :-D
Report as
*the bat.

Now I've commented three times in a row. Wow, I'm such a loner.. Haha :-)
Report as
Lol
Report as
Add a comment...

Reading rage comics and hanging out with friends

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Guitar, starting my vinyl record Beatles collection, and flying and working on rc planes and helis.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

basketball,sleeping and tv

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Reading, photography, I used to hike but there aren't any good places near me since I moved.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Listening to music, watching TV, use the Internet and write stories, play MW2 and Call of Duty, and play the piano

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Xbox, Boxing, Guitar, Computers

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Rodeo

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

killin zombies in whatever game i can get my hands on ;D

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
Are you hoping for a Zombie Attack in real life? lol
Report as
yes just this time ima make damn sure we dont lose Bill !!
Report as
That was hilarious.. Bill Murray got shot with a shotgun... I love that movie
Report as
X'D I meant from L4D but now you reminded me of that awesome movie hahahaha! thanks!
Report as
lol...That's funny .
Report as
Add a comment...

art, piano, photography

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Softball and volleyball

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Gam3r_kid

hanging out with friends, airsoft war

Helpful (13) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Sweet. but you should try paintball. It hurts but it more fun because it hurts lol It's more scary
Report as
Gam3r_kid
I play paintball too, but not that much because it really awful hurt, and I don't wear vest when playing airsoft war or paintball war
Report as
Add a comment...

Drumming snowboarding

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Baseball and xbox360, maybe stalking, how bout creepy??

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Sleeping ;) and watch the Discovery Channel

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

savin the world from reapers

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
shepard is the s*** .... one of the best games ever!
Report as
Add a comment...

Skyrim. Well its more of an obsession than a hobby.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (6)
Report as
lol...It gets boring over time. But the new DLC, you can build your own house!!!
Report as
Realy? Thats cool.
Report as
Yeah. It gets boring if you play it for like 8 hours straight and you have nothing better to do.
Report as
still doin dawnguard questline and it never gets boring!
Report as
If your younger your imagination takes over and fills in the boring parts..lol
Report as
That's why nintendo was cool when i was young . it left more to the imagination
Report as
Add a comment...

Friendzz!

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Staying alive

Helpful Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
lol
Report as
Exactly
Report as
Add a comment...

soccer!!

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I build plastic model cars. My hobby is original lol

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

snowmobiling and four wheeling and being on the internet

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

school, working on English, talking w/ family and friends in France, speaking French, hanging out w/ friends, writing

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches