Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

What's your biggest fear?

Report as

One direction fans.... There just crazy...

Helpful (8) Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
Lmao good one
Report as
a lot of them are, and dont say you dont like 1D infront of them, then its a witch hunt,
Report as
haha, lmfao
Report as
still dont know who one direction is.
Report as
How could u not? and im a fan. I'm not physco crazy.
Report as
Add a comment...
myNAMEisJAKE

spiders, and rejection

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
mmm, i feel you
Report as
i never got rejected ones lol XD
Report as
Add a comment...

losing the person i care the most about

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
:( i'm so sorry about what happened to you....
Report as
well.. wasnt referring to that :) but thank you
Report as
i know :)
Report as
true that already happened to me tried to safe her but it was to late :(
Report as
Add a comment...

sometimes thunderstorms

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
My sister is very affraid of thunder storms.
Report as
oh really! im not that afraid
Report as
yeah, she comes to my house when theres a thunder storm and she lives in a whole other city lol
Report as
lol
Report as
Add a comment...

Clowns

Helpful (7) Fun Thanks for voting Comments (6)
Report as
i'm a clown, and i'm standing right outside your window..........BOO!!!!!!!!!!!!
Report as
Its a proven fact clowns are evil, you ever watch the movie it?
Report as
who?
Report as
Either of you lol, "IT" was a creepy movie by Mr king
Report as
no, but my sister did when she was little. it made her hate clowns
Report as
one time i saw a clown when i was little and kicked him in his balls lolz then i was not scared of clowns
Report as
Add a comment...

all kinds of spiders there just so small and visious they can bite you anywhere and they be poisness and can kill you.

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
Yes!!!! I hate spiders!!!
Report as
this was the perfect question.
Report as
:) ikr!!! haha, so wassup?
Report as
Add a comment...

you

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Boo!!!!!! ;)
Report as
hissssssssssss
Report as
Add a comment...
helixaqua

Spiders and (most definitely) that the horrible music of today won't go away.

Helpful (7) Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
I agree i havent heard any really good music in maybe 10 years.
Report as
So what if Ben and jerry made an ice cream with little chocolate spiders in it. What then?
Report as
Then ben and jerry could eat it themselves lol
Report as
helixaqua
Chocolate spiders?....hmmm, if they ate crunchy all the way through..then a possibility.
Report as
helixaqua
are^^^
Report as
Add a comment...

Snakes and Cates

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

My children growing up to fast due to society...

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
myNAMEisJAKE
hats a good one.
Report as
yep.
Report as
true me mom was crying when me bro moved out
Report as
Add a comment...

I Dont like spiders and snakes and that aint what it takes......... but i like the song lol

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
haha, good one
Report as
answer my question
Report as
ok
Report as
Add a comment...

Leprechaun zombies

Helpful (7) Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
Your not gator you imposter! Gator woulda said beiber!
Report as
gator woulda said 1D fans ;)
Report as
they are both just as bad lol
Report as
ikr!!!!!
Report as
Ya me no likey beiber
Report as
Add a comment...

To loose

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
def...
Report as
failing makes you a failure.....if you allow it....................."in this race you use your legs, and if you fall, your not done.Thats what your arms are for, just dont accept defeat. Get up, and that that trophy." Rebelution
Report as
Add a comment...

My answers and comments getting flagged and yanked.

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
haha, healthy fear ;)
Report as
just be kind and you have nothing to fear!
Report as
Add a comment...

losing the boy of my dreams that is on ask.com which is TheNamesBrad

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
awww
Report as
awww.
Report as
i know i want to date him soooo bad
Report as
sweet then ask him out when u think its the right time to
Report as
Add a comment...

Drowning i guess lol

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (7)
Report as
I've always heard that drowning is a peaceful death.
Report as
ya
Report as
Its not, at first your lungs burn from lack of oxygen, then you auto maticly tack a breath under water so now your lungs are filled uo with water and your brain is still working giving you sever pain in your eyes, the whole time your choking and gagging on water still trying to breath, this was all described to me by some one who drowned but was ressusitated after being pulled out of a lake, the fear of drowning is a very healthy fear.
Report as
automaticly take*
Report as
i would hate to drown, as much as i would hate to burn
Report as
ickk...water......my siblings come just short of drowning me every time i swim.... unless im a volunteer lifeguard that day.ya.. kids dont respect a fifteen year old five foot ten guy even if he is the lifeguard.
Report as
lolz
Report as
Add a comment...

Spiders

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (7)
Report as
me too
Report as
spiders can be cute though........ if you put several magnifying glasses down above some food and watch them combust!...not that ive done that.........
Report as
had u been bitten by a spider amber
Report as
No, I just can't look at them lol or touch them o.e
Report as
lolz k
Report as
u also afraid of death i think lol
Report as
U pic look like a porn pic no offence lolz
Report as
Add a comment...

my family getting hurt

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
That worries me every day.
Report as
I know me too
Report as
yeah
Report as
Thats a healthy fear i think
Report as
very healthy. but ive stopped being concerned, because i KNOW its gonna happen.
Report as
Add a comment...

Life? I think it might be life? I mean once we die. Where ever the hell we go, it would be better than here.

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
true
Report as
not if it's Hell :(

But Heaven, totally :)
Report as
worldwide212
we can make it to heaven with some help ! we can defeat Satan and his works.
Report as
life is just a jouney to the next steps...youll see
Report as
Add a comment...

loosing a loved one

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
so true
Report as
sounds like a healthy fear to me
Report as
thats happened to me several times lately... and is about to happen soon.
Report as
:O same here :/
Report as
true that
Report as
Add a comment...

Death.

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (6)
Report as
omg ya i am to
Report as
i'm not really afraid of that.........unless it's a slow painful one
Report as
I know alot 8f people who fear death
Report as
yeah, me too
Report as
"To the well trained mind, death is but the next adventure" - Albus Dumbledore
Report as
Go Oliver!
Report as
Add a comment...
MegiVZ

Being forgotten..

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (8)
Report as
yeah
Report as
i wouldnt think that would be possible
Report as
MegiVZ
With me it is. Don't try and put logic to it. It wouldn't make sense unless you knew me.
Report as
worldwide212
MegiVZ you will never be forgotten !
Report as
i get forgotten!.... i have to get a ride when parents leave me.They get my four other siblings, but................
Report as
worldwide212
well talk to your parents about it ! tell them how u feel !
Report as
me to
Report as
yeah happened to me 2 times :(
Report as
Add a comment...

Losing my boyfriend :(

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
same if i had one
Report as
i'm afraid of the same thing
Report as
hey, just be you. if you lose him because of that, then he doesnt actually love you. The point of dating is to find an husband, and if hes not fully cimmited to who YOU are, then your up for a bad relationship and, or divorce........no burdens :)
Report as
true
Report as
Add a comment...

clowns, go carts, and semi's.

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (9)
Report as
haha, strange list
Report as
Clowns are freaks.
Report as
yes, yes they are.
Report as
Clowns!!!!! Oh how I hate clowns.
Report as
Have you ever seen the movie it?
Report as
yup, I saw it when I was younger cause my sister let me watch it, thats when I started being afraid of clowns.
Report as
I love that movie lol
Report as
worldwide212
i hate clowns ! they creep me out !
Report as
clowns tried to run me over more than once.....and it wasnt a dream
Report as
Add a comment...

losing u scares me :(

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (6)
Report as
That's the sweetest thing ever!
Report as
its true though
Report as
thank you :) you always have nice things to say, huh?
Report as
yeah I guess there just not nice enough :(
Report as
poor guy.....
Report as
no its all cool now she's my best friend :D
Report as
Add a comment...

Needles, Gym, Math, Mcdonalds, pasta with no sauce, dry chicken, extremely loud noises, and...... Slender Man

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
Thats a lot of fears, and slenderman is a freak.
Report as
haha, funny. i love needles :)
Report as
Lol yis!
Report as
Gym....we have to run a mile in less than 7:45 in order to pass.
Report as
not fun
Report as
Add a comment...

Spiders an death.

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (7)
Report as
hate spiders!!!!!!!!!!
Report as
have you ever though of hiow many spiders crawl across your body while your sleeping? o.O
Report as
ugh. i always think about how many spiders crawl into my mouth when i sleep
Report as
...thanks...!
Report as
the average person swallows three spiders in his sleep....more for those who fear them.
Report as
gross!!!
Report as
ya.Its proven by science.........which means it may or may not be true
Report as
Add a comment...

Heights, spoons (directioner thing XD), and needles hate needles

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
I love needles. getting shots is one thing i look forward to every summer :)

and i hate heights too...but spoons??? haha, i suppose i probably won't want to know.....
Report as
...................spoons.......never...NEVER... rufuse the spoon its meal....its not pretty.
Report as
Add a comment...

Spiders, death, rejection, being judged.....

Helpful Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Yep, yep, and yep.......death? not so much for me :)
Report as
worldwide212
being judge is one of my biggest fears too !
Report as
Add a comment...
worldwide212

my biggest fear is being judge for who i am.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
just be proud of who you are, and if someone makes fun of you, they are acknowledging your victory!
Report as
worldwide212
Thanks !
Report as
Add a comment...

Drowning in quicksand

Helpful Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
no fears, lay on your back and it wont suck you down!........as fast
Report as
if u dont panick XD
Report as
Add a comment...

Overly obsessed woman......those guys could do anything when in a frenzy....even move mount Kilimanjaro. Especially one direction fans.

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
uhhhh............ok
Report as
they are crazy psychopaths who will stop at nothing to get what they want!!
Report as
Add a comment...

dying and losing me family and the ones i love

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches