Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

Whats your favorite hair color and why?:)

mines blonde cuz it just is lol i just wanted to see lol:)) ALL OPINIONS WELCOME=)

Report as

Natural hair colors look the best. I don't like all those unnatural dyed colors.

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Black because it's just a really nice color.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
If you don't have the skin tone of a vamp!
Report as
Lol
Report as
True..
Report as
Add a comment...

Black it's just sexy

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
I like to be a red.
Report as
Add a comment...

black. its a really nice non-color on people

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Hot pink lol

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I don't have a favorite hair color, there was a time when I liked white hair...

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
0_0!!!!!! WoW!
Report as
Add a comment...

Blonde, why? girls look hot in blonde.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
Girls look HOT in ANYTHING!...;-)
Report as
True lol
Report as
Ha! Lol!!!..:-)
Report as
Haha nice im a blonde lol
Report as
Add a comment...

Blonde
Red
Black
And brunete why because they all look $exy on hot girls

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (19)
Report as
And if they AREN'T hot?
Report as
i am a brunete and here soon im getting my industiral
Report as
Rosaly24
lol im a brunete /blonde :D
Report as
Hey Justin, have you ever noticed that you are insanely hot?
Report as
Rosaly24
wow...lol
Report as
Justin SOOOOOO isn't hot! He's kindda ugly!
Report as
Eerr. We must have different definitions of hot then.
Report as
I guess...
Report as
Well thanks ;)
Report as
Rosaly24
dont wrrybout them ur cute :) lol
Report as
Lol thanks :) you are too ;)
Report as
Rosaly24
thxs ;) I just wish i wasnt so...bored
Report as
Lol ;) I am too :/
Report as
Rosaly24
ikr its so not fun :P I should just lyk run into my living room go infront of the tv nd start dancin to annoy my parents lol
Report as
Haha,lol that would be fun :P
Report as
Rosaly24
maybe I should do it....eh so watcha doing im tryin to make my nails sharp to cut myself thats wat I do wen I get bored :P
Report as
Im just helping my sis with hw :P lol not so fun
Report as
Well g2go bye :)
Report as
Rosaly24
I hate hw with a passion XP lol
Report as
Add a comment...

Brunette and Redheads I like them a lot (my wife has black hair a lot)

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Any natural hair color looks nice :P

Helpful Fun Thanks for voting Comments (21)
Report as
Is that ur real face? U look familiar...
Report as
yup!!
Report as
Don't take this as desperate, but you look kindda hot.
Report as
Or cute.
Report as
haha, thanks! :)
Report as
so how do i look familiar?
Report as
I dunno. OHHH! Know I know! Okay, this is a long shot, but for some reason you look a little like Jim from the show The Office. I dunno. I think its the hair and nose and chin.
Report as
loll
Report as
U do! And you're the first guy on here that doesn't have an awful personality.
Report as
Again, not trying to sound desperate. Just sayn.
Report as
lol, yaa, there r other nice guys on here........ I think O.o just not many... lol, but ya, most people i know say I am really nice.... :P i just enjoy makin people happy :P and I dont see any reason to hate...... It just makes everything worse... :/
Report as
EXACTLY! Oh, and thanks for following me. I might follow you back.
Report as
Lollll, might? XD ok :P
Report as
haha, so how has ur day been like so far?
Report as
UR SOOOO COOL! Like, really, really, really, really cool! Not even kidding! Those are wicked hobbies! No, I'm not British. Do u know if a nonprofit charity you need to hire someone or they just voulenteer. I'm goanna get everyone a roof over their head and food and clothes and EVERYTHING when I can run a business. My first cousin can write to get grants. Sorry. I ramble a little sometimes.
Report as
lol, what? XD
Report as
oh! Sorry. This computer is bad. Mine at home is even worse, though, so I shouldn't complain. It's been same old same old. That's why I wanna travel, too when I grow older. I have to go. Right now. The dumb computer isn't letting me get more time. I check this every few days but with finals coming up I won't be able to get on here until next Friday. Or sooner. Hopefully. It's been nice talking to u.
Report as
Bye! Not even kidding! I have less than two minutes!
Report as
haha, ok, have a good day :P
Report as
I'm back! Am I'm bored out of my mind! HaHa. I SHOULD be studying for finals. I've got them in three days and I haven't cracked a book. Know what? Sorry about saying, "I'm back." I still haven't done my homework, either. I just, I can't do this. I have to go work on it. Sorry bout saying I was back. LOL. MM. Bye!
Report as
LOL, have fun :P
Report as
Add a comment...

Green! Because I like green!...:-)

Helpful Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
And if their thumb is that color...?
Report as
Absolutely unequivocally AWESOME!! It's very "Halloween"...:-)
Report as
U know that I mean having a grean thumb, right?
Report as
GREEN I mean!
Report as
Yes, as in "gardening"...:-)
Report as
Add a comment...

Dark brown and black because its suits me best

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Rosaly24

All.... :)

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
worldwide212

Brown that is my hair color but I also like dirty blonde !

Helpful Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

It depends on every other aspect of the girl then ill like the hair if I like the rest :P

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Black or some unnatural color

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
precious999

Brown is hot,cos I am dark it compliments my eyes too

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches