Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

Whats the craziest thing you ever done

Report as

Reusing a paper plate.

Helpful (7) Fun (4) Thanks for voting Comments (6)
Report as
haha
Report as
:O madness
Report as
Isn't that a felony?
Report as
Im afraid so. Im a wanted man, that goes by the name 'Picnic Plate Physco'. Im sure you've heard of me.
Report as
I've seen your wanted poster in the Post Office. You look like one mean hombre
Report as
Si Senor. My biggest crime, is infact, stealing a paper napkin from Taco Bell. Hardcore homie, hardcore.
Report as
Add a comment...
Miyuette

I jumped off a cliff.x)
jk.

Helpful (3) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
hahaha
Report as
Add a comment...

Acted crazy.....

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
haha
Report as
Add a comment...
joshuabagel

Shrooms

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
Madrid_15
Lmao
Report as
ha i nknow you did so did i and i already told you my experience
Report as
joshuabagel
Lol I didn't remember your name from before, now I do
Report as
creepy11
wtf lol
Report as
Add a comment...

got into a fight with a guy holding a gun :/

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (6)
Report as
awesome!
Report as
You got all the guts!!
Report as
dude ur crazy man
Report as
Did you live?
Report as
no they died
Report as
G I Joe?
Report as
Add a comment...
devilsgrave

really?
all things i do is kinda weird and crazy

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

spice

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

moving to new york to be on broadway :D

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
TwilightGirl

Lived... Trying to convince myslef i was going to get up at 5 in the morning

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Had Sierra Echo X-ray while driving

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (9)
Report as
I doubt many people know what that is lol
Report as
Hahaha probably better that way! :-)
Report as
I've always expected someone to comment "thank you for serving our country in the air force" or something lol
Report as
Haha to that I'd answer Yankee Whiskey :-)
Report as
I do, and you have to watch for those big, high up trucks! ; ) O-O
( this might duplicate, the first one poofed)
Report as
And the Beautiful Mrs.737 just reminded me that it was raining that day too, I forgot about that!
Report as
You and your romantic talk. lol
Report as
Hahaha :-)~
Report as
I knew what it meant lol imma smart duck!
Report as
Add a comment...

Thought I might know what I was talking about for once.

Helpful (3) Fun (2) Thanks for voting Comments (9)
Report as
crazy talk lol
Report as
OMG!!! Where's phlorence??? She disappeared! Where is she???
Report as
she answered a question by a 12 yr. old and the f#ckin stup!d mods deleted the wrong person(her)
Report as
that'll never happen you're just a girl lol
Report as
What Gator?!?!?!! No !!!!!!!! D':
Report as
I told you I felt like something bad was going to happen...
Report as
Did any one tell the mods, they will put hers back up.
Report as
I will!!!!!!!!
Report as
someone tell the mods we want her back!!!
Report as
Add a comment...

Calling out a teacher on her bigotry.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
creepy11
lol
Report as
Add a comment...

Ran with a pair of scissors, with wet hair......outside

Helpful (4) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
That's INSANE!
Report as
Lol!! Rofl!! Omg!
Report as
Add a comment...

First marriage .. Not so much crazy but stupid !!

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Didn't we all! Haha
Report as
Add a comment...

ask for a date on this site d[^-^]b

Helpful Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

threw a chair at my principal :3 tehe ^^

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
creepy11

Snook out of my house to see my boyfriend, and got into a fight with my teacher than threw a text book at her

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

jetskiing crazy. wrecked too. dont take ur pic off!!!

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches