Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit
LydiaFernandez

What are some things you wish would happen to you?

that one thing you always wanted or wished for...what is it?

Report as

To live in America closer to my children! To have a piece of land in America

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
LydiaFernandez
Good luck with that. I wish you luck
Report as
Thank you so much! Very kind of you
Report as
Add a comment...

A GIRLFRIEND! Or for me to finish the book I'm writing

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (7)
Report as
You're writing a book? :) AWESOME!! So am I! :)
Report as
LydiaFernandez
To get a gf u got to go out there nd find one not sit and wait silly goose nd Wat book?
Report as
I know how to get a girlfriend, but I'm waiting for the right one. I'm still trying to decide whether I should tell the girls I like about my feelings for them or not (one in particular, and her best friend says not to because she doesn't want me to get my heart broken.) And my book is a sci-fi adventure sorta thing about dreams
Report as
our answers are like almost the same haha
Report as
LydiaFernandez
That's a sign then that the girl you like doesn't like you but you Gould at least tell her just to be sure nd oh I always wanted to write a book bout my life but I'm only 15 so what life aha ;)
Report as
Lol well I mean it'd be interesting. You don't have to live a long time to write an autobiography :)
Report as
LydiaFernandez
I do have a crazy life teaching life so far but idk ill wait till I'm old like 80 aha
Report as
Add a comment...
L0sAngeles1996

I would get a lot of money and get drafted in NBA and go to heaven

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
LydiaFernandez
You wanna be a pro at basketball? I wish you luck
Report as
L0sAngeles1996
Thanks
Report as
I think the heaven thing is gonna happen sooner than we expect
Report as
L0sAngeles1996
Yea
Report as
Add a comment...

to get a new burton snowboard

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
LydiaFernandez
Go buy one...you only live once
Report as
Add a comment...

to get my book published and to get a good boyfriend and broadway again..would be nice

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
LydiaFernandez
I wish you luck on everything nd your success on the book ;)
Report as
thanks!
Report as
Add a comment...
beefy

a better job

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
LydiaFernandez
That hard to find now and days
Report as
beefy
yup
Report as
Add a comment...
blonde_girl_swag

Justin Bieber to notice me:)

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
LydiaFernandez
I wanted that when I was younger too aha keep trying
Report as
Add a comment...

To be smart in math !(:

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
LydiaFernandez
I need that in Spanish aha
Report as
I wish you the best of luck !(:
Report as
LydiaFernandez
You too ;)
Report as
Thanks!(:
Report as
Add a comment...

Rejoin the Army and become a billionaire in a giant house with my own movie theatre inside. Now that's a home theatre.

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
LydiaFernandez
I would want that to and why not join the army again?
Report as
Because I have a wonderful wife and a wonderful 8 year old son and I want to be the husband and father that will always be there no matter what. In the Army you can't do that. That's why it's best for unmarried men and women not to join the Military it's a very tough life if they do.
Report as
LydiaFernandez
I hope you and your beautiful wife and beautiful kids have a very nice, peaceful, long living life together then. You severed out country well. Thank you for that :)
Report as
Your welcome.
Report as
And thank you for that.
Report as
Add a comment...
devilsgrave

4 naked girls in my room ^_^

Helpful (3) Fun (1) Thanks for voting Comments (9)
Report as
LydiaFernandez
That's a good one. I guess you could have that if you tried or watch....porn :)
Report as
L0sAngeles1996
Lol
Report as
devilsgrave
who wont?
Report as
insertusernamehere22
haha
Report as
LydiaFernandez
I know some ppl that dont watch porn
Report as
lol
Report as
O.O....!!1!
Report as
LydiaFernandez
I know some people who don't watch porn. I think it's okay to watch porn unless your in a relationship ;":$
Report as
devilsgrave
who doesnt watch porn
Report as
Add a comment...

I wanna go to heaven and also i always wanted to be trapped in a giant room filled to the top with popcorn.....and i want to be an author.....But im "too young" for that XD

Helpful (2) Fun (2) Thanks for voting Comments (2)
Report as
LydiaFernandez
Aha I have never thought or heard of being trapped in a room full of popcorn that is genius. I wanna go to heaven too
Report as
It would be AWESOME
Report as
Add a comment...

Having the girl i really like, like me back and to b rich but not greedy

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
LydiaFernandez
Do you talk to her? Does she know u like her? Nd we all want/need miney
Report as
Add a comment...

I wish I lived in Australia ;) So I can be with the one I love! ;)

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
LydiaFernandez
You should go then. If its meant to be then you can't fight love :)
Report as
Add a comment...
joshuabagel

I wish someone would pull into my driveway in a Mercedes-Benz CLK 500 and be like "hey do you want this car?"

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
LydiaFernandez
Aha most likely it be stolen but that be nice
Report as
joshuabagel
Lol, hopefully a legal one
Report as
joshuabagel
But I guess I didn't specify
Report as
joshuabagel
But I guess I didn't specify
Report as
Add a comment...

To have mind reading power to understand my girlfriends problems.... But then I probably get more confused...:p

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (2)
Report as
LydiaFernandez
Aha that's so true and funny. The only thing you can do really is be by her side going thru all her problems. Feel me?
Report as
Hahaha, yeah.
Report as
Add a comment...
That1BadNovelist

To finish something I started

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Every thing we needed we would have kind of like how it is now

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches