Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

Who had a Christmas stocking as a kid, what all did you get inside yours?

my sibs & i would rip through em first thing, we'd get hats, gloves, candies, cd's, magazines, toys, toothbrushes (lmao) floss, gum bunch of things socks, smaller books, you name it xD

Report as

Oh yeah, I loved my stocking! Stocking presents from Santa were what my parents would let me open first, usually in their bedroom 'cause I'd wake up when it was still dark out... I was so excited!! =D
Just small gifts from Santa were in my stocking, and the only gift I can distinctly remember was a Bugs Bunny nightlight. Aw... being a little kid was awesome! X-mas has never been the same since I found out there was no Santa... :(

Helpful (3) Fun (2) Thanks for voting Comments (3)
Report as
i felt the same way about my stocking, one year we got those HUGE ones, the cat would go crawl inside them after and struggle to get out and drive the dog crazy =) & we'd all compare the fun stuff we got and then get breakfast good times
Report as
Haha, I hear ya... the good old days... :)
My cousins and I had huge stockings with our names on them every year at my Grandmother's house, which is where I went after opening presents at home. Santa would go to Gram's to fill the giant stockings for us & there was always a big ripe orange in the bottom to fill out the toe... :)

Report as
i like the orange in the toe! xD makes ya wish xmas was always the same when younger. it is my fave holiday! we'd go to my grandparents for dinner that day, and they'd give us our gifts, that grandmother always knitted us hats and mitts =) being nostalgic is cool!
Report as
Add a comment...

toys.

Helpful (3) Fun (2) Thanks for voting Comments (1)
Report as
did you get fun games too, like rubiks cube, lego stuff?
Report as
Add a comment...
Phlorence_602

I never had :((

Helpful (3) Fun (1) Thanks for voting Comments (14)
Report as
never, you gotta ask for one this year and give them a list of stuff you'd like inside and see what you get. they can put dvd's in it too.
Report as
yeah that sucks
Report as
Phlorence_602
I asked for 5 horses a Lamborghini, and an iPhone 6, I doubt if i would get any of those lol..
I normally do not ask for anything during christmas, my parents just get me anything..
Report as
iPhone 6?
Report as
i don't think any of your asks to em will happen =) you shot to high! my parents used to tell all of us write a short list, and they would get stuff off that list we wanted most everything else was what they thought we needed[ boring clothes]
Report as
That's sad... get one this year!! 8)
Report as
ya the iphone 6 isnt out yet
Report as
Phlorence_602
JL201: haha!! sounds cool..lol
Allbanged: but I´m gonna get the present this year..
That is seeing my brothers :))
Report as
seeing your brothers sounds like a good present for xmas.
Report as
Phlorence_602
And yes it is..They left for africa almost 3 years ago.:((
And i have been lonely since then..
Report as
Well, if you get big enough stockings, you can put your brothers inside them!! =D
Report as
africa? are they missionaries? hope they hang around when back home so ya all can catch up! 3 years is a loooooooooooong time.
Report as
Phlorence_602
All: hahaha
JL201: No no no!!! they are studying in South Africa ...and yeah..it is really a long time...
Report as
all: lol bro lol
Report as
Add a comment...

candy gum socks bouncy balls, really anything from the dollar store- fake mustaches you know

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (6)
Report as
fake mustache is cool.
Report as
hahaa yeah i liked them
Report as
ya de awsome
Report as
my sister got pads once lmao! and i always got deo. xD
Report as
hahahahahhahahha that sucks.. just made my day
Report as
o gawd pads?
Report as
Add a comment...
buttonz

Dust. Cause all my presents were under the tree

Helpful (2) Fun (3) Thanks for voting Comments (6)
Report as
lmao at " dusk' =) not even a orange?
Report as
xD dust not dusk =)
Report as
buttonz
Nope
Report as
damn them! =)
Report as
buttonz
Lol
Report as
lololol
Report as
Add a comment...
joshuabagel

I did, best thing I ever found in there was a locking gas cap (no sarcasm)

Helpful (2) Fun (2) Thanks for voting Comments (3)
Report as
that is a cool stocking gift! your parents thought outside the box.
Report as
joshuabagel
I had requested one :)
Report as
all i got was crap, literaly that was all we could afford
Report as
Add a comment...

I got DS games that I never played and Christmas themed candy like Santa shaped chocolate and red and green M&Ms.

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
all the candy inside the stocking was the best, i'd eat most of it before breakfast =)
Report as
Add a comment...

Enormous fat candy canes! XD best times of my life!:)

Helpful (3) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
i forgot about candy canes, we used to make ours pointy weapons and try to jab each other =)
Report as
Add a comment...

Fruit
Candies
Socks
Hair care items
Lip glosses/lip balm
Gloves
Money
Small toys
-
stockings were always last for us though

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (2)
Report as
you got loaded up like some of the rest of us did xD we were told to get into ours 1st & gifts were always after we all ate breakfast together.
Report as
We do brunch instead of breakfast.
First presents then brunch then stockings. :)
Report as
Add a comment...
Guitarfreak2012

Yup I still got mine and stuff with goodies that I don't even deserve.

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
i bet you do deserve it ;]
Report as
Add a comment...

My sister and I got one every year even after we moved out :-) My parents would do up stockings for our pets too, so cute! Lots of stuff we loved packed inside them, we always got fun stuff and practical stuff, like slippers, shampoos, stuff for school etc too. I do one up for my niece now and my cat, aws..it is a tradition after all.

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
xD on pet stockings! girls get shampoos, us guys get soap and deo. =)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches