Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

Oh no..i swallowed a lemon seed?

I was eating a lemon plain(haha :P)and i accidentally swallowed the seed. Will a lemon tree grow in my stomach? :P

+Whats your favorite fruit?

Report as
Phlorence_602

Yes, a lemon tree would grow in your stomach.

I love watermelons, by the way.

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Yup so I'm making sure to drink plenty of water to make sure it gets watered and holding my mouth wide open 4 times a day to make sure it gets enough sunlight. haha jk
Report as
lol
Report as
Add a comment...

I'm ALWAYS watching...

Helpful (2) Fun (2) Thanks for voting Comments (1)
Report as
Not to creep you out or anything but.... SLENDER MAN IVE ALWAYS LOVED YOU AND IM STALKING YOU!.......
Report as
Add a comment...

Ahahaha!!!! No!! Your body has acid in it!

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (3)
Report as
Phlorence_602
Hiya!...what´s up?....Me is bored lol
Report as
Hey Phlorence! Going to see Skyfall tonight with my buds! How bout you?
Report as
Phlorence_602
Good....and bored..getting ready to sleep, but ask, is preventing me lol
HAVE FUN 8)
Report as
Add a comment...

lol, i love eating lemons.. and nah, your fine :) and my fave- lemons and raspberrys

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
haha are you sure I can feel it growing in my stomach right now jk
Report as
lmao, you is funny ;)
Report as
Add a comment...

Its ok i have swallowed a apple seed its fine

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Oh so you have an apple tree growing in your stomach? haha jk
Report as
Hahahaha
Report as
Add a comment...

Oh god! You better go get that checked!! Lol jk.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Haha what should I do?! I can feel the lemon tree growing in my stomach right now jk
Report as
Add a comment...

Lol.. You must've been watching rugrats...

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Don't eat dirt and you will be fine. Lol

Helpful Fun (2) Thanks for voting Comments (3)
Report as
I just did o.O haha jk
Report as
Lmao OMG CALL THE DOCTOR.
Report as
I just did he told me I have an hour before I turn in to a lemon tree! Oh no! D:
Report as
Add a comment...

Oh no YOUR GONNA DIE. Pomagranet mango pineapple strawberries orange grapes watermelon apples rasberries

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
I'm to young to die! D: haha jk
Report as
Add a comment...
joshuabagel

You're fine
I like watermelon

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Your gunna die.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
I'm to young to die! D: jk
Report as
Add a comment...

I liek pairs , and yes you will poop lemon trees

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

You might want to start checking for branches coming out of your ears In a few days

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches