Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

Imagine that you are in a classroom, how do you get out?

i like this riddle. its pretty easy. btw yes there are windows, chairs, a door, ect.

Report as

Walk.. Out.. The door...

Helpful (5) Fun (3) Thanks for voting Comments (25)
Report as
nope! :D i will post the answer as a coment to your question in a bit. that is if no one gets it 1st. :)
Report as
But I can just get up and walk out..
Report as
Sunny, i got a question for you...
Report as
yes but its still not the correct answer. sry. :( think about the 1st word in the question.
Report as
Stop imagining.
But I can still get up and walk out.
Report as
yay. got it. and yes ur 1st was also true but it wasnt the answer. sorry if i make you mad :(
Report as
Ask away, Sexy.
Report as
Ask away, Levi.
Report as
Lol.. xD
Are you a Christian?
Report as
my computer just showed that the_sexy_answering comented. even after my two other coments.... why does this keep happening? lol
Report as
That is "The_Secy_Answering" To you mr! >:D
Report as
I believe in God. But I'm not very religious; I don't go to church, I don't like talking about Him, I honestly don't even know much about the whole story about Him. But I don't want to classify myself as Christian because I don't do those things, if that makes sense.
Report as
lol XD
Report as
oh sh** im sry ur coment came up late again!!!! wth is wrong with my laptop!!?? im soory!! :(
Report as
It makes sense sunny... I would be one of those "Jehovah Witnesses" At your front door if i started telling you more... eh?
Report as
Last time we were talking you were on crutches on the roof, why i dont know lol, but i was worried and wanted to make sure you were ok, is it any better?
Report as
I know i know i typed it twice but it appeard on a totally different question for some reason lol
Report as
No,I'm still suffering enormously......thanks for asking guss.
Report as
lol...
They have moved here. xD
Report as
Lol Sexyy!! I practically shut the door in their face.. I know, I'm rude..
Report as
hope you get better gators_12 :(
Report as
Awe somebody step on your tail again gator? Hmmmmmm?
Report as
Sprinkles... okay so they came like 3 years ago.. then the other day they came.. and remembered my name... lol! At least when they leave i rip up the book they give me.. lol
Report as
Well thats good to hear sunshiny one, im glad it wasnt serious, or i would had to sacrifice a gator to make you better.
Report as
lol guss7116
Report as
Add a comment...

throw a chair at a window and run.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
nope! try again. :) answer might make you annoyed lol
Report as
Add a comment...

wait for the bell to ring. or you can stop imagining

Helpful Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
nope. but i like your answer. one of the more creative ones that i have heard.
Report as
and now u change ur answer and have the correct answer. :)
Report as
Add a comment...

I would just stop imagining i was in the class room.

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (3)
Report as
yay 1st guess. :) or did you read the coments? hmmmm... lol
Report as
Nope, but i figured if i was just imagining it, i could just un imagion it right?
Report as
exactly!!
Report as
Add a comment...

Ask to go to the bathroom and run home.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
nah. try again. :D
Report as
Add a comment...

Tell your teacher your are feeling really bad

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
No. Keeps guessing :D
Report as
Add a comment...

I would just imagine that the school blew up and I have super powers that kept me safe from the explosion.
This way is more fun. :P

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

tell the teacher you saw something outside, wait for her to go to the window, while he/shes looking out the window, say i dont feel so good and run out the door with all of your stuff, when she turns back around and asks where you are, make sure your friends have your back and theyll say he said he wasnt feeling well so he ran to the bathroom, go in the bathrrom and pretend your throwing up, he/she might come in there to check on you, once their gone, make a run for it, i did this once and it worked PERFECTLY!!! i never got caught, you should try it!!

Helpful Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
lol i would but my parents would kill me! also love the answer but im sorry to say its not the answer im looking for. :( try again?
Report as
Bring a baseball bat, three strikes, YOUR OUT!!!!!
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches