Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

What are you scared of?

Report as

the only fear i have is the fear i am not able to protect everyone i care about

Helpful (7) Fun (1) Thanks for voting Comments (3)
Report as
Same. I had a dream my sister died once. I woke up, started crying, and vowed never to let anything happen to my family.
Report as
i didnt have a funny dream, but i have made that same vow
Report as
thts really sweet
Report as
Add a comment...

Being alone.

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Kinda like mine I guess
Report as
Add a comment...

Losing people I care about never to be seen again.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

White vans.

Helpful (3) Fun (2) Thanks for voting Comments (14)
Report as
ha! thts funny............... no offense lol
Report as
I just had to say it. xD
Report as
i was thinking of my answer while scrolling and then i saw urs and said to myself genus! lol if i had thought of it i would have totally put it lolz................................................. they are kinda creepy though
Report as
ikr?White vans bribing you with candy to hop aboard. xD
Report as
i would rum away screaming my head... but if i actually thought about it first i would yell "im telling my mooom!!!!!!" an then run away screaming lolz
Report as
haha xD
Report as
ikr?!
Report as
Just watch your back for that white van driving behind you awhile you are running to your mum.
Report as
2 dudes.1 driving the van.The other on the passenger seat getting ready to toss you on and the driver drives you away.
Report as
ahhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!! why did u say tht lol jk ik shortcuts and most of the ppl in my neighborhood lolz... lets just hope tht if this happens tht they will actually be at home!!
Report as
lol.
Report as
hehe hey well i g2g night bye
Report as
Good night new friend,the name is Lena (Lee-na). :)
Report as
my names chandler
following u on here bye Lena!! :D
Report as
Add a comment...

I am trypanophobic. I cannot sew, get a tattoo...it's needles I fear. I hardly can type that 6-letter word XP

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
Needles are cool! I shall get you 100 for christmas!
Report as
Report as > THREATENING! Nah, just kidding.
Report as
Lol xD
Report as
Add a comment...

A toilet!!

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Dying painfully and guys. Lol

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (22)
Report as
You're afraid of me?
Report as
raaawwwrrr
Report as
I guess I'm scary then ;(
Report as
Dajer your mean.
Report as
Aw... I dont wanna scare you... BOO
Report as
Guys are mean :P
Report as
Im Awesome!
Report as
That's what you think
Report as
*Its what i know :P
Report as
You poor confused child.
Report as
Your're so mean :(
In a good way
Report as
Guys, quite being mean to the lovely lady!
Report as
I'm never mean!
Report as
Aww thanks Dr3amb0y :)
Report as
You're welcome :D
Report as
You're a nice guy ^_^
Report as
Why thank you :3 I try to be
Report as
That's good
Report as
I'm working on a Slenderman dubstep
Report as
Sounds fun is it gonna have a sick drop or two?
Report as
Dr3amb0y, send me the link when you finish :D
Report as
Kk. Until then, here's the heavy dubstep mix I finished: http://www.youtube.com/watch?v=WPD05FG0xdM&list=HL1355913414&feature=mh_lolz
Report as
Add a comment...

Drowning. They say it is peaceful but i can not imagine anything worse

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Drowning does not sound peaceful :( Imagine water rushing into your lungs :O
Report as
Add a comment...

Girls...

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
What a coincidence I said guys ^_^
Report as
This guy must be gay.
Report as
Hey dude i was only joking...
Report as
Come down to the boxing and lets see whos gay...
Report as
Add a comment...

Nothing! I am a mighty dragon slayer who protects women at any cost!

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
Lol ^_^
Report as
Add a comment...

Thunderstorms. Especially ones that come with the wind--and power outages...

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Being hurt. Being forever alone. People never coming back. Ghost. White vans. Corners.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

leaving my legacy unfulfilled

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Of failure.

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
I also fear the same thing.
Report as
Add a comment...

Being alone but having people surround me

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

My mind

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Deep.
Report as
Add a comment...
PoisonIvyLeo

Relationships/dating.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Ghosts

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Dolls... Just... Dolls....

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
what kind
Report as
The ones made like in 1990.... the girls with creepy faces :( Like the ones you see in black and white photos :(
Report as
lol 1990 and black and white photos? wasnt that long ago
Report as
Well, maybe 1980.. idk
Report as
Add a comment...

clowns... and those like china dolls basically dolls lolz and a lil bit of being hurt by someone
~me :D

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
That1BadNovelist

Riuki-kun w/o a shirt and Kamijo Yuuji

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Why do people always ask this question?

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Rogue waves. However, I live in the mountains, so that fear is quelled a little.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

The way i might die..

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Death.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches