Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

Is it snowing in your area

It is in mine and we are gettin a blizzard

Report as

Not yet. We're suppose to get rain switching over to snow around midnight. Oh Joy. Ice under snow.It is going to make for some slick roads.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Good
Report as
Add a comment...

No, i wish!
I live in Roc.NY
Just drizzly rain!

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (20)
Report as
What! U in New york and no snow!
Report as
Thats what im sayin! so close to christmas and not a single snow flake in my area! it's just sad...
Report as
I feel mad
Report as
I'm a Buffalonian and we have seen ONLY a slight dusting of snow so far this year...
Report as
same here! it will snow very mildly for mabey half an hour( if im lucky), then it instantly melts
Report as
Now its all just rain!
Report as
same thing where i'm living, it doesn't snow where i live but its suppose to be cold at least and its not cold at all....i want it to be cold already!
Report as
Yeah...it rained lightly almost all day yesterday.....stupid rain.....
Report as
Wow that does very suck
Report as
dosent get me in the holiday spirit...it's supposed to snow heavy in january though :/
Report as
Right
Report as
We'll see about that.....I think we just might skip over winter this year....
Report as
yea sometimes i forget that its december
Report as
It feels and looks exactly like it did in september
Report as
Hahaha
Report as
yea it does
Report as
Anyone here believe in global warming??????? I know I do.....
Report as
Is global warming where the earth is "melting"
Report as
Definitly! its a real issue lots of people dont believe even exists!
Report as
Well in my opinion and wish not to start a argue is that i dont think anything bad is goin to our planet like all the snow melting
Report as
Add a comment...

No it's sunny outside in the peach state.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Omg, well make snow
Report as
Add a comment...

Ha, I live in the tropics and I think its only snowed twice in the past century on the top of this countries highest peak.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
Wow!
Report as
It's true.
Report as
Wow
Report as
Add a comment...

no, i'm on a tropical island...
which called sea storm, not blizzard...

Helpful Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Oh ok
Report as
lol
Report as
Add a comment...

No, all the snow has melted :(

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
What!
Report as
Add a comment...
That1BadNovelist

No

Helpful Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
What!
Report as
That1BadNovelist
Nope no snow at all. Cold except yesterday was pretty warm.
Report as
Wow!
Report as
Add a comment...

no, its not even cold where i'm at...its suppose to be cold already but its still very hot...i live in miami FL :/

Helpful Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
FL does not snow very much
Report as
no not at all...but it does get very cold during these months but this year its not getting cold at all and i hate it...i like it when its cold :)
Report as
I believe u
Report as
Add a comment...

Yeah

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Awsome
Report as
Add a comment...
ares15

nope

Helpful Fun Thanks for voting Comments (12)
Report as
Really ares its not snowing in Waupun : /
Report as
ares15
look out the window for once in your life. it's not snowing now, but it will tonight at the latest.
Report as
Its snow outside dur
Report as
ares15
yes there is snow outside but it's not snowing.
Report as
Its considered snowing lol
Report as
ares15
no it's not
Report as
Omg im gonna destruy u
Report as
I see u acroos the room ares
Report as
ares15
that's not me, that's my twin that no one new about.
Report as
Im lookin at u
Report as
ares15
i'm home sick today, that's my twin
Report as
Hahaha i see u r on ASK.com
Report as
Add a comment...

Not anymore but there is still a lot on the ground.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Ok well atleast u got some
Report as
Add a comment...

plenty of dandruff in my hair when I shake it, does that count?

Helpful Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
Sure it does
Report as
lol i don't think so
Report as
I think so Lmao
Report as
even if my tics and fleas wear ice skates?
Report as
Hhahahaha, yea dandruf aint that bad but lice and all can get a little scary
Report as
Add a comment...

No. It hasn't snowed in Houston in like 3 years.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Wow thats sad
Report as
Add a comment...

no, it's hot out side and I live in the northeast of the united states

Helpful Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
Adams_Langille
what state?
Report as
on the border of KY and IN
Report as
Wow
Report as
Adams_Langille
whats the temp and thats not the northeast.... thats tornado alley... haha thats our mascot
Report as
it's like 70 right now and I think you're thinking of Kansas for the tornados, there is a lot more hills here than you think
Report as
Add a comment...

no but will be for the first time this year tomorrow night! =} SO looking forward to it :))

Helpful Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
Adams_Langille
dont get your hopes up we new yorkers were supposed to get snow for the past three days and now they say that we are supposed to die thursday around midnight to friday till noon... just saying
Report as
Same here
Report as
lol I'm still hoping for it
Report as
Yea
Report as
Add a comment...

Its sunny and windy here o.O

Helpful Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
Windy counts lol
Report as
But not snowy windy
Report as
Oh never mind lol
Report as
Add a comment...
Adams_Langille

nope not snowing in New York... :) smiley face i hate the snow.. the ony negative thing is that its colder than crazyness outside.....

Helpful Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Wow u need to get in snow spirit
Report as
Adams_Langille
well its snowing now and it sucks..... i cant stand this weather!!!!! i dont like the cold thats the only reason... :) and its too much work to do
Report as
Add a comment...

hasn't snowed in Houston in 4 years.. ;/

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
That sucks
Report as
Add a comment...

i wish i want a at least 3ft

Helpful Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
before christmas
Report as
We are gettin 2 and a half foot
Report as
nice
Report as
i know
Report as
Add a comment...

snowing

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Awsome
Report as
Add a comment...

Not in L.A.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Dont have to be
Report as
Add a comment...

no.. not yet.. never been :(

Helpful Fun Thanks for voting Comments (12)
Report as
Why!
Report as
because it's a tropical country
Report as
Which one, Brazil
Report as
the Philippines :)
Report as
Far from the US
Report as
very far! hehe
Report as
U should visit US it is awsome
Report as
sure.. maybe soon!! :)
Report as
Yea its not the best but pretty awsome
Report as
I love to visit there.. do you live in the US?
Report as
Yes i do
Report as
Ive never been to ocean islands but want to one day just scared of the outside world
Report as
Add a comment...

Nope 73 degrees :)

Helpful Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
How!
Report as
Idk
Report as
hahaha
Report as
Add a comment...

Yes :D

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Woo Hoo
Report as
Add a comment...

no :/ i live close to the mexico border & it hasnt snowed in years :( its windy&fresh today which is cool

Helpful Fun Thanks for voting Comments (10)
Report as
I guess so
Report as
so yall are having a blizzard.. where u live? cananda?
Report as
No Wisconsin, a little far from u but yea very scary one
Report as
oh yeah wisconsin is far
then come to my place theres no blizzard here:;P
Report as
Hahaha where u at
Report as
its not like u gona come but i live in texas
Report as
Maybe i travel alot
Report as
like wheree have u traveled?
Report as
Ive been in Canada, California, Colorado, Texas, Iowa, Nevada, Indiana, Wisconsin, and Illinois
Report as
nice i would love too travel to california & canada
Report as
Add a comment...

no

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Why!
Report as
Add a comment...

Not only snowing, but sticking. First time in 3 years.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
What thats crazy
Report as
I know right?!
Report as
Add a comment...

No not at all

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
That sucks
Report as
Add a comment...

Nope :( its sunny here but supposed to get ugly weather in a couple days i think some sleet

Helpful Fun Thanks for voting Comments (14)
Report as
Ok good
Report as
I wish it was snow and that I didn't have to go out. I hate driving in precipitation. Even if its just light rain.
Report as
Oh yea
Report as
Yeah I freak out that I'm gonna hydroplane but I'm just a paranoid person.
Report as
I like how practically every place but Alaska says sleet while we Alaskans say slush. It's slushing! :)
Report as
Hahaha thats alright
Report as
Velvet- slush to me is a pile of sorta icy sorta melty snow!
Beamer- haha I've only been driving for a year so I guess its normal right?!
Report as
I guess i have my drivers permet
Report as
So you shall find out soon enough haha
Report as
Noooooo! jk
Report as
Haha have fun with that!!! Just remember if its snowing hard and you drive an automatic not shift PUT IT IN 2nd!!! I learned that the hard way when my car started slipping and I almost hit someone.
Report as
Yikes!
Report as
Very scary!! But then my mom taught me that and now I'm positive I'm getting a four wheel drive car in the future. Don't care what kind of car as long as I don't crash because of snow....
Report as
yea
Report as
Add a comment...

Yeah! It's a freaking blizzard!!!! I hate it!! I live in the southwestern part of Alaska....

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
What i love snow
Report as
Add a comment...

No. Too far south. All we're supposed to get is rain and cold.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
oh
Report as
Add a comment...

Ever snow in a can? Buy it.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Not now.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Nope.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches