Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

How can something feel so good, knowing that it's wrong?

I have a girlfriend, but i love this other girl, i spend time with that other girl and she has a boyfriend. We don't mind the fact we are taken, we just love being together, kissing, etc.

Report as

If you don't like your girlfriend, TELL HER!!

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (6)
Report as
i like her
Report as
Then why the heck are you making out with another girl?!?!
Report as
is it a sin?
Report as
I don't know but it's pretty darn wrong.
Report as
Yeah, that's why i asked how something wrong feels so good
Report as
It feels good because you like the other girl. That's why you should BREAK UP WITH YOUR GIRLFRIEND
Report as
Add a comment...
TwilightGirl

..... Your poor girlfriend

Helpful Fun Thanks for voting Comments (10)
Report as
lol
Report as
TwilightGirl
No, I am freaking serious... YOU need to fix this... Either MAN UP and break up with your girlfriend and be with that other chick, or be with the girl you are with now... Don't make her suffer like that
Report as
She doesn't know
Report as
TwilightGirl
Then you are being a terrible person for not telling her... OWN UP TO THE $HIT YOU DO... I've found that to work out best in life...
Report as
Congrats on the baby (;
Report as
TwilightGirl
Nuh uh! NO sir! You are NOT changing the subject... and, Thank You
Report as
a while someone asked what you got for christmas?
And you answered saying, pregnant lol that was funny, i was going to give a star, but the app closed -.-
Report as
TwilightGirl
Oh... Well, thank you then... REMEMBER WHAT I SAID... You have to pick
Report as
Duhh, both. After all, i am a guy lol
Report as
TwilightGirl
*facepalm* Ok, whatever...
Report as
Add a comment...

Do the girls knoe eachother?

Helpful Fun Thanks for voting Comments (9)
Report as
Nah
Report as
Oh, well that's good ..but it's still wrong -.-t
Report as
I love your answer, thanks
Report as
Are you being sarcastic? o.O ..but welcome ^.^
Report as
nahh lol im serious
Report as
Oh ahah alritte then :p ..it actually helped tho? ._.
Report as
as long as they dont know each other is no problem, right? Lol
Report as
Ahaha yeah cx ..but once they find out , $h*tsss gonna get real cx
Report as
lmao
Report as
Add a comment...

You two need to be with each other then! It is not alright that you two both are in relationships but talk to each other on a more personal level as well! I think you both know who you two should be with and in that case you should talk to her and tell her that you should both get out of the relationships you are in and be with each other. Love should never feel wrong! Don't go behind someones back. and when and if you do decide to break up with your current girlfriend you should be honest. honesty is policy! no matter how horrible it is or makes you feel!

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Put yourself in the other guy's shoes. What if you were him, & he was stealing the girl you loved from you? You shouldn't be with either of those girls. You don't love your girlfriend, & someone else already has the other girl.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
We know that. The only pnes who does not know that is my girl, and the other girl's boyfriend. We don't care lol
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches