Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

What phobia do you have?

does everyone have a phobia or just some people just curious...

Report as
cradhika

Nyctophobia (darkness), Claustrophobia (closed places), Acrophobia(heights)........

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (6)
Report as
haha... I always have the fear of getting trapped inside a coffin and below the mud... no one to hear.. trapped there forever :(
Report as
cradhika
haha...yea...but wen u r in coffin, u r dead :P
soo claustrophobic??
Report as
no.. a mafia can put me in there.. alive :(
Report as
cradhika
haha....so u have conflicts with mafia??
Report as
lol..... yeah Big time... If heat gets high, then I switch off my xbox..
Report as
cradhika
ohh!! lolss
Report as
Add a comment...

Spiders, heights

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Clowns, like the one from "It".

Helpful Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
rshackleford
Really?
Report as
I had a feeling you would comment on this answer :)
Report as
Add a comment...

Claustrophobia

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

the uncontrollable.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Idk what my phobia is D:! Or what I'm scared of! nevermindcx I would say people and being the center of attention where everyone is staring right at you0.0 it's creepy and makes me panic but idk if it's a phobia

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I'm afraid of spiders... and the dentist... dont ask me HOW they got braces in my mouth, i honestly dont remember much O.O ... and close spaces... and the dark if im alone... i mean think about it the walkers could come and eat you or some stalker could come and kill you and its so dark yo wouldnt know Dx ... and i'm afraid of balloons... is that weird?

Helpful Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
There someone in tv scared of pickles so hehe it's not weird^.^
Report as
in afraid of those too... exept the balloons
Report as
Add a comment...

i had/have social phobia, where i'm afraid of social situation (basically its shy on steroids that are on steroids) also i'm a little paranoid. what i'm most afraid of is someone getting angry, that terrifies me. also being afraid of heights and loud noises is hardwired into our DNA

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Of spiders well kinda

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I have terrible claustrophobia. I can just "think" about being in a small, closed-in space and get panicky. Oh, no. I wish I hadn't said that!

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

work, why I do security, not much of it

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Fear of small spaces, fear of failure, fear of cold...which is why I live in warm Florida....

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
I fear failure too jeez it scares me!!
Report as
Add a comment...

Butterflies and moths.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Nothing

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Minji

Coulrophobia (scared of clowns)
Gymnophobia (scared of being seen nude or seeing others nude)
Agoraphobia (fear of crowds)
Hemophobia (fear of blood)
Pupaphobia (fear of puppets)
:( *sigh*

Helpful Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Ugh.....me too!
Report as
rshackleford
Big list.
Report as
Add a comment...

I'm Scoleciphobic.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
Your afraid of worms???
Report as
Yup I'm terrified of them. I can't stand them the thought of them gives me goosebumps!! I just can't even look at them!!
Report as
lol
Report as
How is these funny!! There disgusting.
Report as
Add a comment...

claustrophobia

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Heights and NaruHina <~~~~~~gross!
NaruSaku :3

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
(for any NARUTO fans) ;)
Report as
Add a comment...

I can't think of any thing I'm afraid of

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches