Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

What are the nicest thing a 13 old boy tould you

why is it the nicest

Report as
boondox4l

nice hair
idk
why does age matter

Helpful (3) Fun (1) Thanks for voting Comments (2)
Report as
i do not im 13 thats why i put the age
Report as
boondox4l
o
Report as
Add a comment...

a 13year old boy has never told me anything nice so yeah...

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

i love u

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
elenaluvsu

nothing........well once this 13 year old guy told me that i was pretty so yea i guess that counts

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (7)
Report as
your very pretty
Report as
you are very hot
i realy want to get know you
Report as
whats your email
Report as
parisstronghold@yahoo.com
Report as
call me beautful at 18473096953
Report as
i dont know if you feel the same i realy likie you ever since i saw your pic
Report as
elenaluvsu
lol my email is on my profile

elena750@yahoo.com
Report as
Add a comment...

You're worth it (but he wasn't 13 lol)

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I love you. (That was yesterday)

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

you're the best coach ever. thanks Mr rob. could you be my dad? from a kid who's parents in out of jail had no winter cloths, ride to practice or money to play. sometimes you gotta give a good kid a break in life.
My most improved player( I got him a special trophy too)

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (2)
Report as
I'm happy to know people still care
Report as
your a very nice coach that just made me smile
Report as
Add a comment...

You are my best sister....from my brother who has 4 sisters. :)

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

That im beautiful ^.^
Because its better than hearing ugly

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

'I love you, too :) for real.' 'Cause it was the guy that I love who said it. Made me happy. :)

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

hmm i have nice hair.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Beautiful

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches