Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

Who's your favorite singer/band?

I don't have just one favorite(:

Report as

Halestorm, The Answer, StoneRider, Skin, Red White & Blues ...

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (6)
Report as
dustee
hi... is this Mr or Mrs choice? star..
Report as
Mrs.737 doesn't like metal ... that crazy female!
Report as
dustee
I see... thanks
Report as
Well, I've gotten her to admit to liking a few songs haha :-)
Report as
dustee
Lol.. I've never ever been into heavy metal..Always been old school soul.
Report as
That's ok, you still get a peaches anyway! haha
Report as
Add a comment...

Andy Biersack.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

My Chemical Romance!!!!!!!!!! :3

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

One Direction!:)

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
26Simmons26

Five Finger Death Punch

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Buttonz_again

Cher Lloyd and Karmin

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (6)
Report as
i love Cher Lloyd!:)
Report as
Buttonz_again
She's awesome
Report as
yeah she is! i love rita ora too!
Report as
Buttonz_again
Idk who that is
Report as
oh well shes a singer:)
Report as
Buttonz_again
Lol i figured
Report as
Add a comment...

Blood on the dance floor and Jeffree Star

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

i swear if someone saids 1D

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
Somebody did!! :0
Report as
dorn
Report as
Who cares!!! Seriously, what'll happen if they do? It's their choice, not yours.
Report as
Add a comment...
Victoria698

I have 3. In ranking they are:
1. The killers
2. Coldplay
3. Maroon 5 (old songs)
Some people really hate these, but thanks anyway :)

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
dustee
hi.... its this Mr or Mrs choice?
Report as
dustee
oops....wrong question....sorry...
Report as
Add a comment...

To John: 1D

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (6)
Report as
d@mn you :P
Report as
What do you mean? I'm an angel :)
Report as
your the devil :P
Report as
Wait... You can see the devil horns holding up my halo? I should work on that..
Report as
lmao, i knew it!!!!!!!
Report as
8)
Report as
Add a comment...

Justin Bieber :)

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
dustee

The Temptations

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Hmm, my favourite singer is Marilyn Manson, and band Rammstein and Slipknot...it looks like everyone here loves 1D -.-'

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Demi Lovato, Paramore and Others.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Paramore!

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Too many! But to name a few, fuel, HOLE!!, Alice in chains, pearl jam, candle box, life house, staind, puddle of Mudd, STP, there's so much more!!

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches