Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

What are you scared of?

Report as
SuperGeek64

The squirrel in the backyard. I don't like how he waves his shotgun when I walk outside.

Helpful (8) Fun (5) Thanks for voting Comments (18)
Report as
Send John after 'em! XD
Report as
SuperGeek64
That's a good idea!
Report as
lmfao!!!
Report as
na, i think you got it, watch out, he's got an illegal 12 gauge :P
Report as
SuperGeek64
Is there anyone I can call?
Report as
try superman, oh wait, i shot him...
Report as
SuperGeek64
Do you have kryptonite bullets or something?
Report as
no... he's a fake...
Report as
SuperGeek64
No comment.
Report as
lmao!!!!! oh... i get it now... you read a lot of comic books!!!! my bad, it was just a joke lol
Report as
SuperGeek64
I am a superhero junkie.
Report as
once i read your username again, i noticed that :P
Report as
SuperGeek64
You should from the superhero pics I use -____-
Report as
i gotta go, bye!
Report as
SuperGeek64
Aw :'( Don't leave me! D:
Report as
^^Woah. O.o
Report as
SuperGeek64
It's okay. I got over it.
Report as
ugh, docters appointment, i'm off for school!!!! 1 full week!!!!!!!!!!!
Report as
Add a comment...

My cat, He is up to something....

Helpful (5) Fun (3) Thanks for voting Comments (1)
Report as
ugh i hate going to one of your answers and seeing 2 funs and no helpfuls!
Report as
Add a comment...

Slender Man!

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Spiders, Riuki w/o a shirt and Kamijo Yuuji

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

stokers like you

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

my mom.

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

You! With a UserName like Stormalchemist who knows what your up to! lol.

Helpful (3) Fun (2) Thanks for voting Comments (3)
Report as
lol, but I'm a nice person! :D
Report as
Ok , just joking . No Spang!
.
Report as
lol, I knew that :)
Report as
Add a comment...

Ignorance

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Being paralyzed

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Being super alone, meaning having tons of people around you, but no family or friends in your life anymore. :o

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

nothing.

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Spiders. Ewww. Whenever I see one in my basement I freak. By 'freak' I mean, 'scream'.

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (2)
Report as
Same here
Report as
Yeah. I get creeped out just thinking about it. eww
Report as
Add a comment...

Crows and Ravens :(

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Losing the ones I love.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I have a PhD in bulldust and I'm terrified that somebody will discover that I bought it from a US diploma mill.

Helpful Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

unknown things that lurk in the dark

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
ares15

so far, i know no fear from this world

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches