Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

It my birthday anyone else have the same birthday as me? Mines
The 2nd

Report as

That one lady, I think Fightlover is her name. And...Happy birthday by the way, assuming it is Feb 2nd in your area.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
Yeah it's 12:13 a.m. Couldn't wait lol
Report as
Oh. Well, it is 10:14 here.
Report as
Really?
Report as
Well....now it is 5:24. -__-
Report as
Add a comment...

I think Fightlover does

Helpful Fun Thanks for voting Comments (168)
Report as
Good morning :)
Report as
Oh hey sorry. I just got home. :)
Report as
Ok :) Hey, i'm sorry, i'm not really feeling well.. Talk to you soon? I had a terrible day so far... :/ I feel like running away from home... Talk to you soon, I love you <33
Report as
Omg.... ok Nazzy, be safe. I love you. :/
Report as
Hey, I'm back.
Report as
Hi!!!!!!! Are you still feeling bad?
Report as
Yeah :/
Report as
What's wrong?
Report as
Nothing... Just some issues at home.
Report as
Oh. I'm sorry. :/
Report as
It's alright... Smile :)
Report as
I have to go eat but I'll brb.
Report as
Okay... Try to eat the whole thing.
Report as
Hey I'm back. Lol
Report as
Yay :) So whats up?
Report as
The sky
Report as
Lol okay.. Are you happy right now?
Report as
Well sorta but you're upset so I am too....
Report as
Oh sorry... Don't worry about me.
Report as
I can't help it.
Report as
..Why?
Report as
Because I love you and I'm attached to you, in a way......... You're my friend after all.
Report as
Thanks for caring.. :)
Report as
Yeah.....
Report as
You know whats ironic? When you answered my question, about how your parents almost sent you to a mental place... My mom thinks i have down syndrome and wants to send me to a mental institute... That's one reason I was upset today :/
Report as
Aw what?! Really? That's ridiculous. Sorry... :/
Report as
Yeah, mostly based on my personality... Like how I dress, what kind of music I listen to, the fact I want lip piercings, how i'm usually quiet, how I never talk to my parents, how i barely eat, etc. Don't be sorry, not your fault.
Report as
Hey, you ate 3 meals today, right?
Report as
Yes, did you?
Report as
...No.. I didn't even eat once today... I was upset in the morning and I just wasn't in the mood to eat. I promise i'll eat tomorrow.
Report as
Oh :/
Report as
I'm sorry :( I promise i will eat 3 meals tomorrow...Some friends at school are also worried about how i eat... I'm so skinny right now, you can see the outline of my ribs through my shirt :/
Report as
...... um ok.
Report as
I'm so upset right now... I want to cut again.... But I promised you I wont.
Report as
Please don't!
Report as
Don't worry, I wont. I keep my promises... So watcha doin?
Report as
Nothing. :/
Report as
...Whats wrong?
Report as
Nothing really
Report as
.. You're upset.. Did something happen? :/
Report as
Seriously. :/
Report as
Yeah.. seriously.. whats wrong? :(
Report as
Smile please. It's nothing to worry about.
Report as
I want you to be as happy as possible.. I can't smile knowing you're upset...
Report as
I can't be happy if you don't smile.
Report as
Just because I smile, won't deny the fact that you're still upset..
Report as
Says who?
Report as
It doesn't always work like that... If I see you smile, it puts me in a good mood for the rest of the day, but only because I really like you. Idk if you feel the same way about me..
Report as
Really like me like what?
Report as
As in I really like you.. I care about you and have feelings for you. I never had these for anyone else. I really, really like you.
Report as
Lol awww. Well... I happen to really like you too. <33
Report as
Awesome :) <33 I would've asked you out if I lived near you :)
Report as
I would've said yes! Lol
Report as
That would be amazing. Lol so watcha doing?
Report as
Just thinking about stuff
Report as
Life?
Report as
Yeah
Report as
Mm alright... Hows icic? Is he feeling better?
Report as
Yeah. Lol he's feeling better
Report as
Good :) So how was your day?
Report as
Busy... lol I went to work early and I came home and everybody was upset, I guess they had a family fight? :/
Report as
Sorry... When did you go to work? And smile :)
Report as
6am lol
Report as
:O I went to bed around 4... Lol i woke up at 8. You must be exhausted..
Report as
I'm always exhausted
Report as
Sorry..
Report as
Don't be. I'm cold. >_<
Report as
Me too.. wanna hug?
Report as
Yesh
Report as
*Gives big hug*
Report as
Lol :D weird question, do you like cuddling?
Report as
I never cuddled with another person before.. just cats.. Lol. But yeah, I like cuddling :) Do you? :P
Report as
Lol duh :)
Report as
Lol ^.^ So did anything exciting happen today?
Report as
No :(
Report as
Aww sorry.. So what are you thinking about right now?
Report as
About being warm.
Report as
You should cuddle with Asher.. Or hug your sister :D
Report as
I would but Asher is sleeping and my sis isn't home
Report as
Hmm... How about your other sisters?
Report as
Idk lol :D
Report as
Lol okay :) Did you know I love you? <33
Report as
I did, you tell me everyday. :) I love you more.
Report as
:) I love you most. So what are you doing now?
Report as
Drawing a Cupid. Lol
Report as
Cool :) I'm doing some homework.. Are you a little happier right now?
Report as
Yeah..... :) what kind of homework?
Report as
Chemistry -_-... Lol
Report as
Aww.... am I distracting you? :/
Report as
Of course not :) Am I distracting you?
Report as
From what?
Report as
From drawing your Cupid?
Report as
Lol nope :D
Report as
Awesome. Jw, whats your vision? Mine is -3... Yeah.. its bad. Lol
Report as
I don't remember. Lol
Report as
My head is spinning... :/
Report as
Why?!
Report as
Idk... I think because I didn't eat today... I feel like i'm gonna puke..
Report as
I'm here...
Report as
Oh hey sorry...
Report as
Don't be.
Report as
I'm just upset, I don't want you to be sick. I need you to eat.
Report as
Don't be upset... And i just ate. I'm feeling kinda better. So whats up?
Report as
Heaven
Report as
Lol alright :) Watcha doin?
Report as
Eating a poptart
Report as
Glad you're eating :)
Report as
Yeah :/
Report as
Whats wrong? :/
Report as
Nothing. :) so do Muslims believe that guys get virgins in heaven?
Report as
Are you sure nothing is wrong? And I'm not sure... I don't think so..
Report as
Lol I'm sure and I thought they did.... I took a class on Islam once.
Report as
Oh cool :) But yeah, i'm not sure about the virgins in heaven thing.. So did you finish your Cupid? <3
Report as
Haha.... yeah and I hang it on my wall.
Report as
Cool :) I keep all my drawings in my sketchbook... Anyways, where were you? You left for like an hour, and I thought something happened...
Report as
Outside...
Report as
...Sorry, I shouldn't be so nosy...
Report as
Lol I love you <33333
Report as
I love you too <33.... But sorry if i'm being nosy.. I feel like I ask too many questions...
Report as
I don't mind. It's nice to know someone cares.
Report as
Mmm okay. I love talking to you :)
Report as
Do you? Lol
Report as
I do. Lol :) Very much <3 Do you like talking to me? :P
Report as
Obviously <3
Report as
Awesome <3 So how are feeling?
Report as
Ok... why?
Report as
Why? Because I care. Lol
Report as
Oh..... :) lol how are you feeling?
Report as
Eh.. alright. My head stopped spinning :D
Report as
That's good. I was really worried bout you.
Report as
Don't worry about me :) I'm like you... I'm a survivor. <3
Report as
I can't help worrying about you
Report as
Really? I worry about you a lot..
Report as
Yes really.
Report as
Thanks for caring :) So watcha doin?
Report as
Playing with my cat.
Report as
Sounds like fun :) Do you like animals? Jw... I love animals :)
Report as
Yeah I like animals.... :)
Report as
When I was younger, I wanted to be a Vet... :)
Report as
Aw cool.
Report as
Are you still cold?
Report as
Yeah
Report as
Sorry that you're cold..You should cuddle with Asher before he falls asleep :P
Report as
Actually, I'm laying on my couch and he's laying on my stomach. lol
Report as
:O That must be an amazing feeling. Lol
Report as
Yeah :)
Report as
Careful he doesn't grab your piercing.. that would hurt. Lol :P
Report as
I'm not worried. He's gentle and careful and loving and doesn't weigh that much........... just like me. Lol. I love Asher <3333
Report as
Sounds like an amazing cat :) It was very nice of you to rescue him :)
Report as
I guess so
Report as
*sigh* I'm gunna go.
Report as
Whats wrong? Everything okay?
Report as
Yeah.... good night, love ya <333
Report as
Good night, I love you too <333. Remember, if anything is bothering you, talk to me about it.
Report as
Ok, I will, I promise. I'm about to fall asleep, my cats so warm and toasty. :)
Report as
Lucky :) Good night, I love you lots <3
Report as
Btw I'm not going to be on Ask tomorrow.
Report as
Aw why? :(
Report as
I'll be busy.
Report as
Mm Alright.. Remember to eat, and be safe. I love you <3
Report as
Ok I promise I'll be safe and eat.... Smile for me please? I love you too.
Report as
:) Good night <3
Report as
Promise you'll eat tomorrow!
Report as
I promise!!
Report as
Three meals?
Report as
Yup, but you have to eat 3 meals too.
Report as
Ok. Good night, angel <333 lol
Report as
Good night Lauren <33 Talk to you on Monday :D
Report as
Add a comment...
JuggaloPride

No. But Happy Birthday :D I hope you have a good one.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Thanks :)
Report as
JuggaloPride
Your Welcome :)
Report as
Add a comment...

Mine is 2 days after yours =P

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
Well happy birthday my brothers is the 11th and my moms is valentines day
Report as
Lul febbys ftw ~(o~o)~
Report as
JuggaloPride
Happy early birthday :)
Report as
Ty :D
Report as
JuggaloPride
Your welcome :)
Report as
Add a comment...

Mine was two days ago,happy birthday!

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

If it's feb.2 my almost 1yr old bby cuzin. They grow to fast. Anyways ?HAPPY BIRTHDAY? :D

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Thanks
Report as
Add a comment...

my birthday is the 25th of february your is earlier happy birthday!

Helpful Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Happy early birthday
Report as
thanks :)
Report as
Add a comment...

happy b-day haha but no mine is in december

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches