Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

Can you fry watermelon?

Report as

Apparently so - http://homecooking.about.com/od/fruitrecipes/r/blfruit86.htm

I think at this point people have figured out how to fry almost anything, irregardless of whether or not is SHOULD be fried. XD

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
Oooo thank you! I want to try it. ^_^
Report as
Add a comment...

Yes you can

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Yay! Thanks for your answer. ^_^
Report as
No problem ;)
Report as
Add a comment...

Yup

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Awesome. ^_^ Thanks for answering.
Report as
Add a comment...

You can fry any and everything.

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Best news today. :D Thanks for answering. ^_^
Report as
You're welcome :)
Report as
Add a comment...

Yes! You can fry watermelon!

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
My life shall be complete after this. ^_^ Thank you for your answer. :D
Report as
No problem. :D
Report as
Goo luck with that. ^_^
Report as
Good****
Report as
Add a comment...

no because its mostly water

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
*sigh* okay. Thanks for answering.
Report as
RedRose
you can still fry it. just not as well as other things.
Report as
yea you right Rose
Report as
Add a comment...
JuggaloPride

Yeah

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
Huzzah! Thanks for answering. :D
Report as
JuggaloPride
Your Welcome :)
Report as
JuggaloPride
I like your glasses in your pic too.
Report as
Haha thanks, again. ^_^
Report as
JuggaloPride
Your welcome :)
Report as
Add a comment...

I guess, but it wouldn't taste good as it is already x)

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
But watermelon is awesome... So are fried foods. Lol .-. Anyhow, thanks for answering. ^_^
Report as
Add a comment...

You can fry rust

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Sounds... Cool?
Report as
Yumm
Report as
Add a comment...

You can try it I guess.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
I shall. ^_^
Report as
RedRose
let me know how it goes!!
Report as
Add a comment...
RedRose

yeah, you can fry pretty much anything really. ever had fried beer?

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
You can do that? o_o
Report as
RedRose
yeah! like i said, you cn fry ANYTHING
Report as
Add a comment...

You can. Yuck >.<

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Lol yay! Thanks for answering.
Report as
Lol your welcome
Report as
Add a comment...

Prefers carrots shaved then fried, yummy. Carrot chips.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Hmmm sounds good. :D
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches