Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

Do you like subway or pizza more? :)

Report as

Just ate pizza with my friends ^_^

Helpful (3) Fun (1) Thanks for voting Comments (3)
Report as
fun :)
Report as
good
Report as
I love pizza id choose pizza more:)
Report as
Add a comment...

Both!

Helpful (2) Fun (2) Thanks for voting Comments (3)
Report as
same :)
Report as
same too
Report as
but what if you had to chose just one:) which would you choose?
Report as
Add a comment...

Pizza ^_^

Helpful (3) Fun (1) Thanks for voting Comments (67)
Report as
i like both :D
Report as
I agree they're both good :)
Report as
lol yep how have you been ? :)
Report as
Okay I guess :/ what about you?
Report as
i have been good :)
Report as
so what's up?
Report as
just ask.com and facebook :) what you up to? :)
Report as
sorry i have to go bye :)
Report as
Same & okay bye
Report as
help me
Report as
How can I help u? :)
Report as
can i get a job at 19 year old
Report as
Yes I seen younger teens working already :)
Report as
why
Report as
Why what? O.o
Report as
lol
Report as
^^ Umm??
Report as
what thebigman23 said :)
Report as
Ohh okay :)
Report as
:) how have you been ? :)
Report as
Good and bad :/ wbu? :)
Report as
same lol :)
Report as
So what's up?
Report as
not much just ask.com and facebook :) what you up to? :)
Report as
Same but hearing music too lol
Report as
lol
Report as
So how's ur day? :)
Report as
good yep its going good :D how is your day going? :)
Report as
thats good and its weird lol
hey is that you on the YouTube link on your profile?
Report as
lol yeah why?
Report as
Your good at the dancing haha :P
Report as
Thanks :) :) do you dance? :)
Report as
Your welcome :) a d yeah but I'm not that good xD
Report as
And
Report as
:) so what you up to? :)
Report as
Nothing much just on Skype and ask wbu?
Report as
:) cool :) just making videos and ask.com :)
Report as
remember to send me a shout out haha jkjk and cool :D
Report as
haha :)
Report as
So how was your day?
Report as
it was good thanks :) how was your day? did you have school today? :)
Report as
It was okay I guess :/ and yeah wbu?
Report as
yep :)
Report as
How's the weather?
Report as
its nice and hot :) what the weather like there?
Report as
Nice :) and It's rainy ^.^
Report as
:) you like it rainy?
Report as
Yes I love the cold ^.^
Report as
:D haha thats cool :)
Report as
What kind of weather do u like?
Report as
sometimes i like it hot and sometimes i like it cold :D
Report as
So u like both? Haha that's cool :) so what's up?
Report as
yep i do :D not much i just made an Instagram acc its so fun :D
Report as
I never really found Instagram interesting lol what's ur accounts name thoe? Lol
Report as
Cool :D
I need help :( lol
Report as
?? what do you need help with?
Report as
Well I don't my friend does and on some letter advice she wants to give it to some boy she likes (she's giving it to me and I'm giving it to him lol) and it says

"Hey I know you and you know me, I'm in 8th grade too. So, here's the point; I been liking you since the first time I meet you which was 6th grade I started hating myself in 7th grade because I couldn't get over you and the reason for that is because I knew I well never get a chance with you, I still hate myself for that and theres another reason which is your being two-face to me now which makes me Believe MORE that I well never get a chance with u :(
I'll tell you who I am if u want to know..."
What do u think of it?
Report as
yep its good? wen are you going to give it to him? :)
Report as
Yayyy ^.^ i helped most of the time lol and tomorrow :P
Report as
cool :) tell me wen you have given it to him :)
Report as
Well I'm not giving it to him.. I'm giving it to some friend so she could give it to him :P
But yeah I'll let u know
Report as
cool :)
Report as
I gave it to him already :P
Report as
:D what did he say?
Report as
He just said "I didn't read it all but I don't care" :/
Report as
wow thats sad!!!!! :/
Report as
I know :'(
Report as
Add a comment...

None

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
:o what?? lol
Report as
Add a comment...

How about a Subway Pizza? (I just realized how bad that sounds)

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
lol
Report as
Add a comment...

Subway .

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
yeah its good :)
Report as
Yeah i don't like pizza much :s ... So sub is the only fast food i like .
Report as
haha i like them both :)
Report as
Lol i'm like the only one who doesnt like pizza and BACON :o
Report as
Add a comment...

Pizza. There is no tower named after a subway.

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
lol :)
Report as
Add a comment...

Pizza

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
nice :D
Report as
Lol yep.
Report as
Add a comment...

Subway

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
cool
Report as
Add a comment...

subway but there both messy

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (2)
Report as
haha yeah :)
Report as
ugg ask is lagging my laptop
MOO
Report as
Add a comment...

subway

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
:D cool
Report as
Add a comment...

Pizza, if your planning on being around people , because it doesn't matter how many times you wash your hands , you smell like footlong... Haahahaha

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
hahaha :D
Report as
Add a comment...
justbored

can I put a pizza inside a subway sub?

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
yep lol
Report as
justbored
then that's my choice
Report as
Add a comment...

Pizza sub :)

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
lol :P
Report as
Add a comment...

I love both of them but I'm in the mood for subway right now! ~Jess <3

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
haha nice
Report as
Add a comment...

I like both :)

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
same
Report as
Add a comment...

Pizza:)

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
cool
Report as
Add a comment...
AnswerMyQuestion14

Subwayyy!

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Some kind of pizza and subway.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Subway. You can make any kind of sandwich you want.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Pizza.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
why
Report as
Add a comment...

both

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Subway pizza.

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
Yuio your answers and comments aren't showing up. Just give up. You lost. And eventually your account will be deleted.
Report as
Add a comment...

pizza ftw

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Pizza!!!

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

pizza

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Subway because it tastes amazing AND it's good for you!

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
hey do you have Kik ? :)
Report as
Add a comment...

Subway pizza! Seriously, the pizza at Subway is amazing

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches