Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit
Why_So_Curious

How do I relieve stress?!

Report as

At times I find myself going in the washroom away from my kids drinking a couple shots of Jack Daniels. Just a couple so I'm not rolling around on the floor.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Turn a song you love on and sing to it really loud.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (10)
Report as
Why_So_Curious
Thank you!
Report as
Welcome, it usually helps lol.
Report as
Why_So_Curious
Haha yeah and plus I love to sing lol
Report as
Sometimes it's just fun to act goofy. Like jump around and sing it lol
Report as
Why_So_Curious
Haha well I am used to that when I'm onstage :)
Report as
You are a singer.
Report as
Why_So_Curious
Yeah I perform alot!
Report as
Haha well good luck to ya
Report as
Why_So_Curious
Thank you so much!
Report as
welcome
Report as
Add a comment...

Excersize, writing, getting a masage. depends what type of person you are

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Why_So_Curious
Thank you!! Will try these tecniques!!
Report as
Add a comment...

Mental strength. there should be a little switch in your memory palace you can flip to make you happy :)

Helpful Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
Why_So_Curious
I wish I had that switch!
Report as
I think everyone does, they just don't know how to use it.
(my parents were quite exotic, they taught me a lot of things growing up.)
Report as
Why_So_Curious
Ooh I see
Report as
Mhm.
Report as
Why_So_Curious
Yupp
Report as
Add a comment...

get away from what ever is causing it

Helpful Fun Thanks for voting Comments (8)
Report as
Why_So_Curious
Well, I can't really quit school
Report as
hmmmm..........don't see why not, I did. unless of course your not old enough yet.
Report as
oops, my bad, your old enough
Report as
Why_So_Curious
I'm only 17 and I want to graduate with all the requirements and with all the knowledge I'll need when I reach adulthood.
Report as
lol, adulthood is just a skip and a hop. you know it is 18 years of age. I quit school in the 12th grade like a idiot, gooded off a little, then joined the Army. That was in '74. got a GED in '82. good for you to stay in school. just hang in there and remember it won't be long before it is over with.
Report as
Why_So_Curious
Not really
Report as
oops, goofed off a little
Report as
well, don't get into hot water when you turn 18. you are considered an adult and be charged as such. you can join the military also.
Report as
Add a comment...

music helps

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Why_So_Curious
Thanks for the suggestion!!
Report as
Add a comment...

Pray...(:

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Party

Helpful Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Why_So_Curious
Sounds fun!!
Report as
Add a comment...

Doing something you love, boxing, sex, or basically just hitting something with a boxing glove over and over, or a masage

Helpful Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
punching things and sex... I really really reaaaally hope the guy she likes doesn't get sacked because of this lol
Report as
lol well dont punsh the person -__- punch a punching bag or a pillow and reasearh shows that sex does calm down stress aswell as punching things
Report as
lol ye, it's just the combination makes it sound kinda painful lol
Report as
lol yea i see that now
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches