Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

What color are your eyes?

mines are dark brown :(

Report as

Dark brown

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Brown almost black

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Brown... :/

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

blue xD

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
trade you eyes for a week? lol
Report as
I wish lol =) I always wanted brown eyes
Report as
why they're boring? lol
Report as
Add a comment...

Greenish Blue like my hair :D

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (3)
Report as
trade you eyes for a week? lol
Report as
I'd love to have brown eyes so I wish haha
Report as
haha why? they're boring lol
Report as
Add a comment...

Depends on the lighting and the time of year. Usually dark blue though

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Mine are boring and brown. :/

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
It's not the eyes it's how they belong to ;)
Report as
*who
Report as
Lol yeah...... :)
Report as
Add a comment...

mine change but change blue to hazel

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
trade you eyes for a week? lol
Report as
Add a comment...

Mine are also dark brown. And it's MINE not mines.

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
i just noticed that >.<
Report as
Add a comment...

Amber

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Minji

Hazel :(... And yours are a pretty color!

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
trade you eyes for a week? lol and not really :/
Report as
Minji
I think that brown is the prettiest we color... <3 You're lucky >.<
Report as
Minji
*Not supposed to be a we XP
Report as
Add a comment...

brown.............. just plain brown

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Light brown ^.^

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
JuggaloPride

Hazel

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
trade you eyes for a week? lol
Report as
JuggaloPride
Deal lol
Report as
yayyy lol i always wanted cool color eyes haha
Report as
JuggaloPride
I always wanted just blue or green eyes.
Report as
aww but hazel eyes are awesome ^_^ im sure they look great on u :)
Report as
Add a comment...

Yellowish-brown e.e

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

<<Check'em out for yourself

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (7)
Report as
i like them :D trade you eyes for a week? lol
Report as
What color are yours?
Report as
dark brown :( boring color i know :(
Report as
It's not the eyes it's who they belong to :)
Report as
i know but they're still boring :/
Report as
I'm sorry :(
Report as
Don't be sorry :)
Report as
Add a comment...

Blue :D

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (5)
Report as
trade you eyes for a week? lol
Report as
HaHa sure! ;D
Report as
Yayy!! Thank you :D for how long can I borrow them? Haha xD
Report as
-_- I'm sorry to break the news to u but idk how this's going to work....... Hahaha
Report as
Cut out the middle and send me them :D haha xD
Report as
Add a comment...

Mine is dark brown too. I wish they were blue or hazel

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Boring Brown :P

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Emerald Green with a small ring of gold near the pupil! I love the color of my eyes, I get compliments on them all the time!

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
They sound like their gorgeous!
Report as
Thanks! I like them a lot!
Report as
Add a comment...

Yellow, brownish, reddish with a small slit mark under one of my pupils.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

black

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches