Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

Is today really presidents day?

Report as

Yes indeed, my good ma'am or sir

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

You betcha!

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Yes

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

yes, yes it is

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
musicprodigy

Yes (:

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

unless it rains

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Maybe :O
Lol yeah it is.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Yup, the Feds combined the birthdays if Lincoln and Washington in one Monday.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

no it isnt your living in a fantasy world and the matrix has you
yes it is
no it isnt dont listen to her
but today IS presidents day
no its not its monday
dont listen to her she is just my other side
oh i see how you are
i didnt mean anything by it
......
honest
.....
ugh she is just mad at me todays presidents day i promise ;) anyway *shouts* i didnt mean anything by what i said..... come back
....

Helpful Fun (2) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

(loading answer... please wait a moment)

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Yep, today's President's Day (at least through midnight tonight).

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Seems like they kept it low key this year for some reason.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

HEY! I don't remember my mail man ever being elected as President.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
cowgirlfun

No it's Christmas.. jk. Haha. Yup it's Presidents day :)

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
SBTtheomnipotent42

It's certainly Presidents' Day.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches