Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit
daybar5137

Can a teacher keep the whole entire 9th grade in for recess?

Report as

Yes they can. Now straighten up and behave yourself young man!

Helpful (11) Fun (9) Thanks for voting Comments (3)
Report as
or younglady... whichever gender you are. i thought i might add that.
Report as
haha i like you, lol and i didn't know they had 9th grade recess...
Report as
thanks :3
Report as
Add a comment...

Yes, they can as long as there is some kind of adult supervision..

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Yes, a teacher can keep you in for recess.

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Yeah if you get in trouble

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Yes and it's sometimes called detention

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Yes if they need to talk to you or your in trouble. Happened to me alot

Helpful (4) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

It depends, have you been naughty;)

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
Dang it stole my answer
Report as
Add a comment...
DolceMonserrat7

Yep they can...

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

They can keep you after school and all day long!

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Yes good times good times

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Yeah, if you have long over-due but never turned in homework. Or maybe if you were being a bad kid during some time.

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Reminds me of me
Report as
lol that reminds me of me too! Well, not the bad part hahaha but when I was in 6th grade I practically never went outside. GO OVER-DUE (or failed) HOMEWORK!
Report as
Add a comment...

Yes, so you better get to learning...

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

we dont have recess. havent had it since 5th grade. now im in 10th

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

when your in that building you have too abide by its rules.

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I didn't know 9th grade had recess O3O

Helpful (2) Fun (2) Thanks for voting Comments (17)
Report as
exactly what i was thinking
Report as
ikr
Report as
That's exactly what I was thinking
Report as
I've been out of school since... well forever and l thought recess ended in elementary school, 5th grade.
Report as
Mine ended in Middle School which was 6th grade. Now I'm in eighth. that is one messed up school... Never heard of recess atleast past Middle School
Report as
Huh. I'm in 8th too :)
Report as
:D I thought you were in highschool by your profile pic! lol, it's cute XD
Report as
Oh really :3 thanks lol
Report as
^.^ hahaha Mhm!!;)
lol i guess i should've figured you were close to my age...
"1998"... -_-
lol durrhhh!!!
Report as
Haha ;)
Report as
;)
stupid all caps... I get tired of that rule ;P
Report as
Ikr?! Annoying!
Report as
YES! I'm just like, "OMG! THIS IS SO FUNNY!" or "OMG! HAHAHAH!" and it's all "Please do not use all caps in the comment" and I'm just like, "NOOOOOO!!!!!!... oh wait, that's all caps..." "GRRRR!" and that's all caps too
Report as
You can get away with it if you put a number in it, like saying, "CRUUUUUD!!1!"
Report as
-_- I feel so oldschool not knowing the secrets of this place.. XD
Report as
Me, too!
Report as
lol
Report as
Add a comment...

Absolutely - and they do not need a reason why.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I don't think they can keep the WHOLE nineth grade but it is a possibility...although I bet they could if they were to, say, I dunno...destroy the entire world lollololololololol

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

From recess? Yes, but not from PE it's a class.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

9th grade has recess, that stopped when we went to 6th grade

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Ikr?! That's what I thought.
Report as
ya im actually glad we didnt have recess in middle or in high school now it was kinda boring
Report as
Add a comment...

Lucky u get recess

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Yup! I hate teacher like that who punish the whole class cause some people were screw around in class

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
I love the school that has recess in 9th friggen grade
Report as
Lol who doesn't!!!!
Report as
lol the class that has to stay inside xD
Report as
Add a comment...

Only if the teacher believes that the teacher needs punishment.

Helpful (2) Fun (2) Thanks for voting Comments (2)
Report as
best answer
Report as
Excellent! Been there-- never done that! I needed my recess, too!
Report as
Add a comment...

sure

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Yes.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches