Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

What did the hospital do with my diseased amputated toe?

reckin it was pickled to show what diabetes can cause?

Report as

Medical "waste" such as removed body parts are incinerated.

Helpful (5) Fun (3) Thanks for voting Comments (4)
Report as
Not a good question to read while eating donuts.... XD
Report as
what a waste, could of been cooked and called sausage link. had some for breakfast this morning.
Report as
LOLOL!! Oh geez!!! I laughed so hard that tears ran down my leg :0
Report as
Ohmy. XD
Report as
Add a comment...
dustee

Call them..and you can look on your hospital billing statement.

Helpful (3) Fun (3) Thanks for voting Comments (3)
Report as
hmmm.....reckin you are right. wouldn't mind to have it as a reminder to not clip my own toe nails
Report as
Easter cookies
Report as
m m good
Report as
Add a comment...

the shores of NJ

Helpful (1) Fun (2) Thanks for voting Comments (9)
Report as
on no, surely not the shores
Report as
yep that where all medical waste ends up why do you want it back
Report as
gettin up in age, mind slipping, need to remind me I have a missing toe and remember why it is missing. 56 ain't old to most people but to a 20 year old gal that is eye candy, you are history.
Report as
and i thought you were old your just a youngster
Report as
to you, but not to a 20 year old eye candy gal.
Report as
thats true enough im 58
Report as
we can still cut the mustard and spread the mayo
Report as
if i could remember where the room is with the fridge is
Report as
oh mercy, it has been a while for ya
Report as
Add a comment...

no I doubt your toe was pickled! time to mourn your toe. it's in a land fill. sorry to hear about it hope all is ok!

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
all is fine, thank you. just wondering if someone up in here knowed what happens to amputated boby parts. reckin I will break out the bugle and play taps.
Report as
lol
Report as
Add a comment...

Don't know,I think they should have given it to you, I mean, they gave me back the sewing needle that had to be surgically removed from my foot. actually an odd-ish story

Helpful Fun Thanks for voting Comments (7)
Report as
yepper, could of cooked it. had some meat left on it. would of made toe sausage.
Report as
Come on...share this oddish story!!! ;)
Report as
Haha, it was actually kind of an unfortunate time for that to happen, I was literally about to go on vacation that day, to Florida, and I was straitening up the house before I was going to leave, and apparently there was a sewing needle imbedded in my carpet, don't know how or why, but I, for no apparent reason, as always, was sort of dancing-ish, haha :), if you could call it dancing, and I slid across that carpet and for moment I didn't even know what to do because I wasn't completely sure what happened, until I lifted my foot...... And I still couldn't see what it was, but there was a nice long piece of thread hanging out of a small hole on the ball of my foot, and I then for some stupid reason, still in shock, I tugged on the string and it wouldn't come out, so I started to do this sort of silent scream slash crying thing and I sat down and then my mom came into the room and she called an ambulance, which there was absolutely no reason for it, but I guess she never had something like this happen before, so when we got to the hospital they did some X-rays and the told me something I didn't expect, (exciting day for me)
Report as
The tip of the needle was broken off, but it wasn't in my foot, but the weird part, (yeah...) was that the part of it where the pointy tip would have been didnt go in my foot first, it was the eye of the needle that broke into my foot first, so, I guess I shouldn't dance-ish anymore without making sure I won't get injured....... But the whole surgery went fine and I actually went to Florida the next day, I was on crutches and in a wheelchair for two weeks, haha........THE END :)
Report as
ouch
Report as
Yup, wasn't fun at all, haha, but I guess it's a funny-ish story
Report as
well, ain't the time it wasn't
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches