Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit
walkingdeadXO

What songs make you happy?

Report as

Don't Worry, Be Happy by Bobby Mcferrin

Helpful (9) Fun (2) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Happy Days

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

"Sweater Weather" by The Neighbourhood

Helpful (6) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Cowboys From Hell by Pantera!

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (7)
Report as
Pissed off down below. aimed at you.
Report as
Were the cowboys from hell! lol. Good times alwas acompanied this song.
Report as
*always
Report as
That's true I always call this song country metal
Report as
i call them post thrash and i got so many stories for this song. i always have fun with friends and we got this on.
Report as
Vulgar display of power or cowboys from hell i still can not choose which one i like more .
Report as
lol. i lean towards vulgar cuz of all the really amazing songs. But i love the feel of cowboys, im stuck.
Report as
Add a comment...

Most things by Frank Zappa

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I swear "WOW" by BTOB. I love it. or maybe "Sexy Lady" by Jang Woo Young.

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
alexxxx345

Pneumatic Tokyo by EnV such a fun song.

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Super freak by Rick James

Helpful (7) Fun (1) Thanks for voting Comments (11)
Report as
YEOW l
Report as
Your super Freaky !!!!!!
Report as
Hehe :)
Report as
Yesssss!!!*********
Report as
The kind you don't bring home to muthaaaaa...
Report as
lol :0 she's a pretty freaky girl!!
Report as
that's what the parents said about "my guys!" lol!!
Report as
It will never let your spirits down either
Report as
Cant touch this
Report as
lmao!!! :)
Report as
lukemimi
i was just singing that!!
Report as
Add a comment...

make it nasty

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

die young by Ke$ha i know so old school :)lol

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

"Fly to your heart" selena gomez
innocence avril
one direction songs
hall of fame
etc. etc.

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

If your happy and you know it

Helpful (6) Fun (1) Thanks for voting Comments (6)
Report as
clap you feet? your face? wait i know! your nostrils!
Report as
Oh No!! now that's stuck in my head!! lol!!
Report as
Haha!
Its KID WEEK!
YEAH!
Report as
lol :)
Report as
I thought you were gonna name a song by Night Ranger or Damn Yankees! Haha
Report as
I will next week Tony! Lol!
Report as
Add a comment...

"Calling all the crows" and anything from Jake Shimabukuro

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

99 Luftballonen:-).

Helpful (5) Fun Thanks for voting Comments (4)
Report as
That is a happy song!
havens heard that for long time
Great answer!
Report as
thanks blades! Great song to let loose and dance to!!:-).
Report as
Yes! It is!
Report as
One of my favorite songs!
Report as
Add a comment...

"Ice Cream Man" by Van Halen

Helpful (5) Fun (1) Thanks for voting Comments (4)
Report as
Great time!
Report as
You guys a tag team? I'm finding y'all's comments to be the most amusing and interesting and always together.
Report as
No I guess we're just interested in the same kind of Q's maybe.
Report as
Yea me too, the easy ones , or the ones thats needs a punch line .
Report as
Add a comment...

baby by justin bieber = it makes me laugh!! bahahah (I don't really know why)

Helpful (5) Fun (2) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Anything that has an up beat tune to it.

Helpful (6) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Give me your hand (best song ever) by the ready set.

Helpful (4) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
RedRose

Great question!
Im Lo Aleh by JudaBlue makes me incredibly happy
Iris by the Goo Goo Dolls
Afterlife-A7x
Dont Worry, Be Happy is a great one too
lots more but those are the first that came to my head

Helpful (6) Fun (2) Thanks for voting Comments (3)
Report as
hhmm 12 red roses by matin Salazar makes me happy you should here it .... i heard that that song was inspired by somebody so special that if you look up amazing or special in the dictionary it would be her right next to it .....
Report as
very nice choices
Report as
RedRose
sounds like it would take someone pretty special to capture all that just with words in a song....
Report as
Add a comment...

pretty much anything from elvis = )

Helpful (5) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Good Day Sunshine” by The Beatles , “Sunshine” by Matt Costa

Helpful (3) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Ch-Check It Out by the Beastie Boys and Dead Star by Muse.
( My mood is temporarily lifted while listening to these two...smiling inside and out.)

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (1)
Report as
Ignore that sentence in the ()... too cheesy.
Both songs always put me in a better mood. ^_^
Report as
Add a comment...

one Direction -One way or Another

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Making love (out of nothing at all) by Airsupplies...

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

"Bubbly" by Colbie Caillat

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

OMFG so many... uhmm, one that sticks out is perfect two <3

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
lukemimi

helicopter by XTC

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

"Come On Eileen" by Dexy's Midnight Runners, "Hey Jude" by the Beatles, "Eye Know" by De La Soul, "Catch My Fall," "Dancing With Myself" both by Billy Idol.

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

magic man by @Richie_alist sick stuff tho http://www.hulkshare.com/3s9po5ucko8w

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
xyz10

Bitanga i princeza by Bijelo Dugme, go to youtube type this and you will see...

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

wannabe by spice girls

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Cherish by kool and the Gang

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Shaun Baker - Hey,hi,hello

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

scream and shout

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
beefy

Friday Night, Saturday Morning by The Specials
In The Dark by Toots & The Maytals
Catfish John by The Jerry Garcia Band
Combination Pizza Hut And Taco Bell by Das Racist

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

live while were young by one direction :)

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

baby be mine and shake your body down to the ground by michael jackson

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

The Gypsy Bard (look i know the video is a little childish but the song is awesome) its on youtube

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Never gonna give you up - Rick Astley

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Rebel Love Song by Black Veil Brides

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
walkingdeadXO
OMG Black Butler Fan!
Report as
heck yeah SOOOO obsessed with cielxsebastian
Report as
walkingdeadXO
<3
Report as
Add a comment...

Girls Just Wanna Have Fun by Cyndi Lauper c:

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Lay A Little Lovin' On Me by Robin Macnamara

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches