Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

What are the 10 things that girls discuss during their night out?

Girls,night out

Report as

Justin
Bobby
Fred
Sarah
The boss
Ralph
Jessica
Jodi
Carl
That slut Debbie.

Helpful (7) Fun (5) Thanks for voting Comments (6)
Report as
Lol love the last one
Report as
australis
well..not all of us Groovy Lol.Who is Debbie?
Report as
lol!
Report as
Debbie is no one in particular, but everyone knows a slut named Debbie.
Report as
australis
Oh...something like we have in Oz...name's not Debbie though.Can't remember what it is.Have a great day hippy.
Report as
lmao!!
Report as
Add a comment...

Boys, clothes, friends, life, stuff like that...

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Girl1..Like OMG....did you see her hair?
Girl2..Like WOW..LOL on the bangs!
Girl1..How about like her boots?
Girl2..Soooo 2012! I would like never wear those.
Girl1..Oh...she like thinks shes hot or something!
Girl2..Like yeah I know!
Girl2..She eats meat!
Girl1..Like no way!
Girl1..Poor animals!
Girl2..Like I know...the cow is like all "moo" and stuff...awww!
Girl1..How about her man?
Girl2..He is like more of a girl then she is!
Girl1..Oh like WOW...that makeup makes her look like a bug!
Girl2...Like yeah...makeup tips from her little sister no doubt!
Me1.. @.o

Helpful (5) Fun (3) Thanks for voting Comments (3)
Report as
Great:)
Report as
8)
Report as
australis
Like great answer Lol
Report as
Add a comment...

Me and my sexiness. That's all there is to talk about in this world.

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (3)
Report as
wow
Report as
wow
Report as
True dat Dawg.
Report as
Add a comment...

Things that happened in the past
Jokes against each other
Parents
Boys
Problems
Girls they don't like
Holidays
Pretty much similar to boys but what I've picked up on is the bitch and complain more and sometimes can't take a joke.

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

They Definitely talk about guys!!!!!
Clothes
Hair
Makeup
Sex
Their life

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches