Submit a question to our community and get an answer from real people.
Submit

What far you gonna be for holloween?

Id. dunno yet....

Report as

I'm going to be a hospital patient, so I'll fit right in!
Someone will probably start complaining about the naked guy running around with a hospital gown in each hand...
Did I mention I'll be pretending to be senile?

Helpful (6) Fun (4) Thanks for voting Comments (1)
Report as
Haha!....
Report as
Add a comment...

Im going to be a mom..... No im already one... Hmm probably a tigress

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
cool cosumes
Report as
Add a comment...

I'm being a baby! I got footsie pajamas and I'm getting a pacifier!

Helpful (3) Fun (3) Thanks for voting Comments (1)
Report as
funny lmfao
Report as
Add a comment...

I don't know what "holloween" is, but I'm going as The Mad Gasser of Matton for Halloween.

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

My son is going to be a King for Halloween and I don't know if his dad and I will dress up most likely not or just like a Halloween shirt or something.....

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I don't celebrate halloween.

Helpful (2) Fun Thanks for voting Comments (2)
Report as
Then why would you answer this
Report as
hey she's bord and shes telling the truth. :)
Report as
Add a comment...

im going to be a dia day los m?ertos sinura (day of the dead girl)

Helpful (3) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I'm gonna either be a pirate, a spy, or Robin Hood.

Helpful (3) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I'm heading over to my friends house to scare people as they go trick or treating, this year I'm going to hang myself in his front yard and start spazzing out when people pass me.

Helpful (3) Fun (4) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I'm gonna be a witch

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (1)
Report as
I'm going to put green face and scare my friend I'm gonna scream
Report as
Add a comment...

im going to be snow white and i don't know what im doing probably going over to my brothers house and giving out candy i just hope it wont be cold on halloween

Helpful (3) Fun (2) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Walking Dead zombie girl or a Dark Angel.

Helpful (5) Fun (2) Thanks for voting Comments (1)
Report as
WALKING DEaD!!
Report as
Add a comment...

I don't celebrate Halloween.........to me that's like the devils birthday.......and if you are a child make sure u have an adult with u cause that's the time of the year people get kidnapped

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

Lil red riding hood

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

My wife

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (2)
Report as
Jk I'm not married yet
Report as
so gonna be nothing cause you have no wife?
Report as
Add a comment...

Scary Grim Reaper and Hide in my Yard and when I scare Kids they'll drop Candy So Win-Win

Helpful (1) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I'm kind of tired as dressing up as scary things and sexy things. Halloween doesn't need to be scary or sexy, and I can't really do either. So I'm going as a girl from the 1950s. Rolled socks, curled hair, flared skirt. The whole shebang!

Helpful (1) Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

I haven't decided what I'm going to be for Halloween yet.

Helpful (2) Fun (1) Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

im going to be a gangster :)

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...

vampire my friend is going to be a 90's person

Helpful Fun Thanks for voting Comments (0)
Report as
Add a comment...
Do you have an answer?
Answer this question...
Did you mean?
Login or Join the Community to answer
Popular Searches